Salvesen. Skrevet fredag kl 19:44 Del Skrevet fredag kl 19:44 ozone skrev (2 minutter siden): Det er veldig mye Elon Musk / Trump eksponering i NRK, VG, og flere andre medier i dag! Jeg har faktisk ikke tenkt denne tanken før i dag, men når den først kom, så klarer jeg ikke å bare avfeie den...: Det Elon Musk driver med nå er ikke bare å prøve å påvirke presidenten og myndighetene til sin fordel, han posisjonerer seg faktisk til å bli USA's president på et eller annet tidspunkt! Kanskje allerede den neste. Han innser at hvis han blir Trump sin Best Man (som han jo muligens er allerede), og visepresidenten gjør den aller minste tabbe i løpet av neste perioden, så... Musk har egoet til å både tenke slik, og klare det! For hva har den mannen ikke klart å gjennomføre, som han har bestemt seg for... Han tenker nok også at hvis Trump kan klare dette to ganger, så burde en som faktisk er en suksessfull innovator og ikke bare en moneygrabber også kunne klare det... og som nevnt hjelper det å være bestekompis med sittende president, og en ikonisk figur. Jeg er verken en Elon Musk digger eller hater, men jeg har stor respekt for de utrolige teknologiske framskrittene han står bak. Muligens bare pengene hans som har gjort dette... men han kunne jo bare chillet og satt de i fond, så han brenner jo faktisk for det han sier han brenner for...😉 Hvis han går for President om fire eller åtte år, så husk dette innlegget! Hvis ikke, så er det raskt glemt langt oppe i denne tråden, hehe Denne tråden handler om Tesla.. Lenke til kommentar
ozone Skrevet fredag kl 19:46 Del Skrevet fredag kl 19:46 (endret) ikke sjefen til Tesla, og alt han driver med altså? Står mange meter om det også over mitt innlegg i denne tråden☺️ EDIT: Men skulle en moderator komme til konklusjonen at dette var off topic, så bøyer jeg meg for det! Endret fredag kl 19:48 av ozone Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet fredag kl 19:59 Del Skrevet fredag kl 19:59 ozone skrev (11 minutter siden): ikke sjefen til Tesla, og alt han driver med altså? Står mange meter om det også over mitt innlegg i denne tråden☺️ EDIT: Men skulle en moderator komme til konklusjonen at dette var off topic, så bøyer jeg meg for det! Helst ikke. Aller helst burde det være en Elon tråd, da "han" skaper mye rot i tråder som egentlig burde omhandle andre ting. Som min siste tråd om led stripen i Highland som nå kan splittes til å gi enda bedre tilbakemeldinger på ting i bilen. Det er relevant tenker jeg, men hva Elon skrev på X, eller Messenger til Trump er lite interessant for denne tråden. Tenker jeg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet fredag kl 20:08 Del Skrevet fredag kl 20:08 25 minutes ago, ozone said: Hvis han går for President om fire eller åtte år, så husk dette innlegget! Hvis ikke, så er det raskt glemt langt oppe i denne tråden, hehe Det er ingen grunn til å frykte dette, eller snakke om det i hele tatt. Det er rett og slett umulig Quote “No, he’s not going to be President, that I can tell you,” Trump said at a Sunday (22 December) speech in Phoenix, Arizona. “And I’m safe. You know why he can’t be? He wasn’t born in this country.” The 78-year-old’s claim is in fact true: The US Constitution outlines requirements for a person to run for president, and one of them is that they must have be born on US soil. Quote US Constitution states that no person “except a natural-born citizen, or a Citizen of the United States at the time of the Adoption of this Constitution, shall be eligible to the Office of President.” The clause also states that any person younger than 35 cannot run for the office of president, as well as US citizens who have not lived in the US for more than fourteen years. Musk was born on 28 June 1971 in Pretoria, South Africa, to the incredibly wealthy Maye and Errol Musk. Elon has a brother, a sister, and four paternal half-siblings. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet fredag kl 20:35 Del Skrevet fredag kl 20:35 Da er den saken avgjort, hehe! Med mindre den loven blir endret av en eller annen gal president som liker Musk da...😉 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet lørdag kl 05:49 Del Skrevet lørdag kl 05:49 Nimrad skrev (På 30.12.2024 den 12.51): Det er lenger fra Vikeså til hytta enn fra huset mitt. Den starter jo ikke noe forvarming når det er 7 mil unna. Uansett, jeg når fint opp og ned til hytta uten å lade, men denne gangen kjørte jeg hjemmefra med 60-70% og så ble det et par ekstra handleturer som ikke var planlagte her oppe. Jeg skulle bare ha litt ekstra på «tanken» og lade en halvtimes tid mens jeg handlet. Sist eg var på langtur før jul så starta bilen forvarming 1:20 før estimert ankomst destinasjonen, så det er ikkje utenkeleg at den kan starte 7 mil før om det er kaldt nok. Lenke til kommentar
Jens Kr. Kirkebø Skrevet lørdag kl 13:29 Del Skrevet lørdag kl 13:29 ozone skrev (16 timer siden): Da er den saken avgjort, hehe! Med mindre den loven blir endret av en eller annen gal president som liker Musk da...😉 Det krever 2/3-dels flertall i både huset og senatet for å endre dette, så det er nok helt urealistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå