Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Et par fine ting på jule oppdatering eg setter pris på.

Ønsket batteri ved ankomst og trafikk i navigasjon uten premium 

Den siste gjør jo premium Connectivity enda dårligere og mindre verdt

Trafikk varsling i revers, har ikke Tesla det allerede altså? Det har eg jo på leafen tilogmed....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å se sentry mode i appen gleder jeg meg veldig til. I en travel hverdag har man sjelden tid til å sitte i bilen å bla gjennom. Det er jo ganske trengt å bruke for oss som har veteranbilen (Intel Atom) så blir flott å kunne sjekke på telefonen.

Blir og nice med værkart.

Premium beholder jeg nok uansett. Om jeg sier opp det må jeg øke datamengen på telefonen og sparer ikke så mye totalt sett. Blir bare mere knot å høre på musikk i bilen.

Lenke til kommentar

Hvorfor kun model 3?

Eg gleder meg mest til de fikser fantombremsing. Ryktene sier at det ikke skjer på denne oppdateringen heller :p

Siste nye for min del er at eg får opp varsel om curvature assist og bilen bremser på steder det overhodet ikke er noe sving.... Men det var på forrige software tror eg.

Lenke til kommentar
2 hours ago, Complexity said:

Å se sentry mode i appen gleder jeg meg veldig til. I en travel hverdag har man sjelden tid til å sitte i bilen å bla gjennom. Det er jo ganske trengt å bruke for oss som har veteranbilen (Intel Atom) så blir flott å kunne sjekke på telefonen.

Blir og nice med værkart.

Premium beholder jeg nok uansett. Om jeg sier opp det må jeg øke datamengen på telefonen og sparer ikke så mye totalt sett. Blir bare mere knot å høre på musikk i bilen.

Atom Veteran? Det er fortsatt mange Model S og X som kjører rundt med NVIDIA Tegra 3 CPU. Det er tregt det. Vi har heldigvis oppgradert til den moderne MCU2 med Atom prosessor på vår 2014 Model S :p

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Locrin said:

Atom Veteran? Det er fortsatt mange Model S og X som kjører rundt med NVIDIA Tegra 3 CPU. Det er tregt det. Vi har heldigvis oppgradert til den moderne MCU2 med Atom prosessor på vår 2014 Model S :p

Ja det er tregt - men så har de vel ikke sentry mode heller da så den problemstillingen finnes jo ikke 😅

Lenke til kommentar

Må rett og slett lage min første service forespørsel nå. 😬

Passasjer vinduet virker å måtte justeres litt. Kjørt kalibrering x antall ganger. Merket det nå når temp gikk ned og vinduene senker seg. Da er det faktisk glipe på passasjer siden.

Er det håp om mobil service? Er det noe man kan etterspørre?

Lenke til kommentar
Jotun skrev (1 minutt siden):

Må rett og slett lage min første service forespørsel nå. 😬

Passasjer vinduet virker å måtte justeres litt. Kjørt kalibrering x antall ganger. Merket det nå når temp gikk ned og vinduene senker seg. Da er det faktisk glipe på passasjer siden.

Er det håp om mobil service? Er det noe man kan etterspørre?

Ikke noe flaut i det. 😊 Tesla kjører mobil service der det er mulig, for å avlaste service sentrene, så det har de nok full kontroll på. Klem i vei. Kan ikke kjøre med glipe på vindu nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...