Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

13 minutes ago, Iterion said:

Det gjør ikke min. Har du du klima på 'auto'? Automatisk avdugging skal jo ikke starte sånn plutselig vel? Hvilken årsmodell har du og hvilken SW-versjon er du på? 

Alt av klima går det jo an å styre selv, og sla av på som man vil selv. 

Kan du peke på hvilken av disse som slår seg på automatisk på din bil?

GUID-2474781B-2BD4-466C-9AA0-C251A514B98

I min ‘23 Y så starter den avdugging akkurat når den vil. Så lenge det står i auto så kan man ikke skru det av. Den kjører i praksis defrost modus konstant, og det blir alt for varmt i bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bzzlink skrev (10 minutter siden):

I min ‘23 Y så starter den avdugging akkurat når den vil. Så lenge det står i auto så kan man ikke skru det av. Den kjører i praksis defrost modus konstant, og det blir alt for varmt i bilen.

Takk. Akkurat som min. Ubrukelig funksjon. Nyeste software. desember 22 modell.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
bzzlink skrev (50 minutter siden):

Merkelig. Hvor varmt snakker vi da? Har ikke vært borti det på min TM3 2021 modell...

Lenke til kommentar
Iterion skrev (5 minutter siden):

Merkelig. Hvor varmt snakker vi da? Har ikke vært borti det på min TM3 2021 modell...

Kommer an på tempen i bilen det. Har man f.eks rukket å få bilen varm, så tar en kort handletur, så vil det bli rimelig hett inni der før den stopper. 

Eller en bil som står i sola....

Lenke til kommentar
Jotun skrev (2 timer siden):

På min starter automatisk avdugging når eg starter bilen. Mulig det er kommet en endring her da siden i fjor. Før var denne ikke mulig å stoppe før den selv syntest det var avdugget.

Om det er dugg eller ikke driter den i. Og det blir kok i hodehøyde. Verste funksjonen i bilen. Så ingenting er bedre enn om den kan slås av. Eller jo.... Valg om å ikke ha den automatisk slik at eg slipper å slå den av.

Jøssenam... Aldri vært borti problemstillingen på min 2022 TMY LR. Må vel være mulig å slå av eller endre settingen i meny-systemet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...