Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Morsomt altså, der er du god 🤣 Men ja, jeg står lite i garasjen. Har ikke garasje. Skru det gjør jeg på jobb, selv om det dog er sjeldent nå til dags. Men mye har det vært. 

Ja jeg er helt enig i at det er artig, og kult at folk står på! Eneste jeg sier at det er ikke en bil jeg hadde kjøpt eller kjørt i. Eller, jeg kunne helt fint kjørt i den. Gjerne, det hadde nok vært gøy! Men sånn i hverdagen er det litt much for meg :)

Nå er jo "Å være ute i garasjen og skru" mer en metafor på at han driver og fikler med bilen og gjør det han vil med denne. Hvor man står og skrur er i utgangspunktet irrelevant og det kan være i garasje, gårdsplass, jobb, dedikert verksted, gammel møkkakjeller, fjøs eller annet. Men tar man seg bryderiet med å lære seg å skru for å bygge om en bil etter sitt eget ønske, uavhengig om man bruker ettermarkedsdeler eller bygger alt selv, så er man vel entusiastisk nok i min bok.

Det er selvfølgelig en smakssak om en slik bil er aktuell for en selv. Nå er det jo fine at alt slik som oftest er veldig lett å reverse ved salg som markedet er labert for TM3 på luftdemping. Dog tviler jeg på at det skulle vært vanskelig siden den i kjørehøyde bare er en moderat senket bil.

Jeg liker selv det ytre, både helt nede og i kjørbar tilstand, men det som er gjort med interiøret var ikke min smak.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hansien skrev (4 minutter siden):

Nå er jo "Å være ute i garasjen og skru" mer en metafor på at han driver og fikler med bilen og gjør det han vil med denne. Hvor man står og skrur er i utgangspunktet irrelevant og det kan være i garasje, gårdsplass, jobb, dedikert verksted, gammel møkkakjeller, fjøs eller annet. Men tar man seg bryderiet med å lære seg å skru for å bygge om en bil etter sitt eget ønske, uavhengig om man bruker ettermarkedsdeler eller bygger alt selv, så er man vel entusiastisk nok i min bok.

Det er selvfølgelig en smakssak om en slik bil er aktuell for en selv. Nå er det jo fine at alt slik som oftest er veldig lett å reverse ved salg som markedet er labert for TM3 på luftdemping. Dog tviler jeg på at det skulle vært vanskelig siden den i kjørehøyde bare er en moderat senket bil.

Jeg liker selv det ytre, både helt nede og i kjørbar tilstand, men det som er gjort med interiøret var ikke min smak.

 

Ja jeg har aldri vært typen som skrur på biler eller mopeder osv, det er stort sett småting som 3 parts utstyr og enkle service oppgaver. Men hver sin lyst. 

Jeg synes såklart han er en entusiast, ingen tvil om det. 

Lenke til kommentar
Iterion skrev (6 timer siden):

Denne Model 3’en her da @Salvesen. og folkens? 

Ikke min greie. Ekstrem bilstereo har jeg aldri drevet med eller sett poenget med og amerikanske ettermarkedssett for luftfjæring er like kult som kreft, men gøy å se at bilmiljøet ikke forsvinner selv om teknologien endrer seg. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...