Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som Tesla referals er tilbake. USD1000 til kjøperne, USD500 til de som har koden, men dog bare for 10 per år.

https://www.tesla.com/no_no/support/refer-and-earn

Og med kampanjerente ser det ut til å være billigere å fullfinansiere en TMY LR AWD enn RWD, både SR og LR! 2,99% på "godkjente" modeller (LR AWD og P), 5,95% utenom rentekampanjen!

Spørs om ikke rentekampanje og referals forsvinner midlertidig når TMYH kommer, men får vel tilsvarende på TM3H nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det lov å poste referals her? Jeg tenkte å oppgradere/degradere min Model 3 Performance 2021 til en Model 3 SR etterhvert så kan gjengjelde tjenesten til den første som bruker min referal også :)

Noen som forresten har gått fra en Performance til Standard Range? Savner man akselerasjonen eller er SR rask nok? Og hva med høytaleranlegget? Rekkevidde blir i praksis det samme med lad til 80 % daglig praksisen.

Endret av 49neffets
Lenke til kommentar
49neffets skrev (13 minutter siden):

Er det lov å poste referals her? Jeg tenkte å oppgradere/degradere min Model 3 Performance 2021 til en Model 3 SR etterhvert så kan gjengjelde tjenesten til den første som bruker min referal også :)

Noen som forresten har gått fra en Performance til Standard Range? Savner man akselerasjonen eller er SR rask nok? Og hva med høytaleranlegget? Rekkevidde blir i praksis det samme med lad til 80 % daglig praksisen.

Gikk fra plaid til RWD som det heter nå. Ja den er såklart tregere, spessielt i fra 0-30ish. Men i høyere hastigheter synes jeg den er mer enn kjapp nok. 

Lyden er god synes jeg, men er ikke noen audio type. 

Lenke til kommentar
Jotun skrev (11 minutter siden):

Monterte sånn lukke sak på frunk i går, for siste biten ved lukking. Endelig slippe å trykke ned panseret.

Veldig lett montasje.

Er det sånn at den åpner seg helt opp, og lukker seg helt?

Eller er det fortsatt noe manuell handling involvert?

Pris?

Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (1 time siden):

Hadde vi brukt frunken ofte, så hadde det nok vært noe å vurdere. Men det er så mye bagasjeplass i den bilen, at vi har kun nødlader, varseltrekant etc. liggende der. Åpner panseret stort sett kun for å etterfylle spylevæske.

Tror bruken fort kunne endret seg noe, om frunken ble "automagisk" og både åpna og lukka seg når man står der ved bilen.

Selv har jeg ikke privat ladeplass der en Type2-kabel kan ligge klar til enhver tid, men lader på fellesladere, og har gått over til å bruke frunken langt oftere. Hjelper jo selvsagt på at ladeporten på min bil er framme, så det blir ikke en omvei ved å først måtte frem for å hente den, og så tilbake for å plugge i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ryggerparker som oftest så da er det enklest å slenge handleposene i frunken istedenfor å gå på baksiden av bilen.

Kjøpte sånne dempere med automatisk åpning. Det funka forsåvidt greit om sommeren men de gjorde ingenting om vinteren så tok de bort igjen. Var bare vanlige dempere med en fjær som ga en liten kick i starten av åpningen så den spratt opp selv.

Lenke til kommentar

Bruker den masse på ferie. Samt til og fra hytta. Slipper kjøleboks i store deler av året.

Sure sko, konge å frakte oppi der.

Og med denne lille dingsen som tok meg 15 minutter å montere slipper eg at eg, og alle de eg ikke stoler på(kone og barn), må trykke ned det utrolig svake panseret med den utrolig svake lakken.

Vinn vinn for de som ønsker det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Jotun skrev (8 minutter siden):

Bruker den masse på ferie. Samt til og fra hytta. Slipper kjøleboks i store deler av året.

Sure sko, konge å frakte oppi der.

Og med denne lille dingsen som tok meg 15 minutter å montere slipper eg at eg, og alle de eg ikke stoler på(kone og barn), må trykke ned det utrolig svake panseret med den utrolig svake lakken.

Vinn vinn for de som ønsker det samme.

Har du link til produktet du kjøpte? Jeg er så blind at jeg ikke ser at du har lagt det ut tidligere! 🙃

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...