bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Blir slutten av mars for min del. Lurer på hvor "korrekt" det estimatet deres er Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Blir slutten av mars for min del. Lurer på hvor "korrekt" det estimatet deres er Tror ikke det er så galt, det sendes utrolig mange biler over nå og produksjonstakten er høy(vistnok). Men, flaskehalsen kan fort bli utleveringene, her kan de gå på en smell med bemanning og slikt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Du har sikkert helt rett Jeg har kikket på senkefjærer også, siden den er høyere enn Performance-utgaven. Men lurer på om det går utover effektiviteten til bilen? I mitt hodet så skulle jo lavere være bedre, men på en annen side så vil man jo også få litt høyere marktrykk som kanskje jevner det ut igjen? Ser mange som har gjort det allerede, men har ikke lest om noen har fått økt W/km enda Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Du har sikkert helt rett Jeg har kikket på senkefjærer også, siden den er høyere enn Performance-utgaven. Men lurer på om det går utover effektiviteten til bilen? I mitt hodet så skulle jo lavere være bedre, men på en annen side så vil man jo også få litt høyere marktrykk som kanskje jevner det ut igjen? Ser mange som har gjort det allerede, men har ikke lest om noen har fått økt W/km enda Tester gjort med model s(med luft) viser at en sparer litt, men det er marginalt. Ville ikke tenkt på det var jeg deg, i tillegg har en jo lassevis av rekkevidde med en LR model 3? Sleng på kapslene om det skulle strekke til den ene gangen i skuddåret Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Ja, det skulle være nok av rekkevidde ja, og du har jo ikke så mye mindre selv heller, så det bør vel være en slags indikasjon det, siden din er litt lavere OG har sterkere motor og størrel hjul. Ja, jeg får bestille meg et sett, Model 3 kler en fin senk Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Naboen har lagt inn Tesla Wall Connector med B-vern i sikringsskap. Lurer på å gjøre det samme, men usikker på kvaliteten på Wall Connector vs "de andre"? Noe gossip der ute? Bor i rekkehus, han fikk lagt inn en 20A kurs til sin 75D og var svært fornøyd med det Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Naboen har lagt inn Tesla Wall Connector med B-vern i sikringsskap. Lurer på å gjøre det samme, men usikker på kvaliteten på Wall Connector vs "de andre"? Noe gossip der ute? Bor i rekkehus, han fikk lagt inn en 20A kurs til sin 75D og var svært fornøyd med det En stor fordel med twc er at den har knapp for å åpne ladeluken. Ellers fungerer den helt fint, har den selv. Tibber har dog en fancy en som de skryter mye av. Eease eller noe slikt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Den Tibber-boksen ser jo ganskje gunstig ut Herregud for en jungel av bokser det er der ute Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Den Tibber-boksen ser jo ganskje gunstig ut Herregud for en jungel av bokser det er der ute Hehe ja er enormt. Personlig ladet jeg lenge uten boks. Brukte bare UMC som følger med tesla, den hang fint på veggen. Men så fikk jeg en gratis twc, så slengte opp den:) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2019 Kanskje jeg skal gjøre det inntil videre - før jeg bestmmer meg, jeg har en utekontakt jeg kan bruke, i carporten. Den Tibber-saken så veldig fin ut, men blir ikke levert før i April står det. Så da passer det kanskje fint å avvente litt Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Fikk akkurat lagt opp B-Vern og 32A 3-Fas 230v til en TWC selv. Vil ikke være foruten å kunne lukke opp lokket med laderen Endret 13. februar 2019 av KriZZ Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Den er den løsningen jeg heller mest i mot, den TWCen til naboen var rimelig pen og smekker, samt 7.5m ladekabel. Bare å sende en PM om dere har en liggende som skal selges billig Endret 13. februar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Den er den løsningen jeg heller mest i mot, den TWCen til naboen var rimelig pen og smekker, samt 7.5m ladekabel. Bare å sende en PM om dere har en liggende som skal selges billig Dette er et kupp: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=139175204 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Den er den løsningen jeg heller mest i mot, den TWCen til naboen var rimelig pen og smekker, samt 7.5m ladekabel. Bare å sende en PM om dere har en liggende som skal selges billig Ligger mye på finn, prut for alt det er verdt. De fleste har fått de gratis:) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Det er den svarte som er gratis, ikkesant? Dette er et kupp: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=139175204 Oi, det var billig. Skal sende melding Takk! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Jeg er klin gæærn! Takk skal du ha. Har du bestilt en M3 også? ... Så ikke denne med en gang.. Ja jeg har også bestilt , samme konfigurasjon som deg faktisk, bare at jeg har med Autopilot også. Reserverte dagen før unveil og bestilte et par dager før jul. Levering i 'mars', føles leenge til.. Endret 13. februar 2019 av Kahuna Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Jeg har også med AP Har du fått VIN du nå da? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Fikk 'Final Invoice' med VIN på fredag, 216xxx. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Fikk 'Final Invoice' med VIN på fredag, 216xxx. Gratulerer! Jeg bor i Drammen, og fikk vite at den siste bilfergen hadde med seg model 3 i dag. Kanskje er din svæææært nærme 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 13. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2019 Tror egentlig ikke det men det er aldri greit å vite med Tesla. Nå har ikke jeg brydd meg med å prøve å finne ut hvor bilen er hen i verden så utover VIN og 'mars' vet jeg lite. Har forstått det sånn at de uansett ringer når det nærmer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå