Emsal Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Sykt irritert på Siri som skal tolke «frunk» som «Frank» hver gang jeg skal åpne «frunken». 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Emsal skrev (1 minutt siden): Sykt irritert på Siri som skal tolke «frunk» som «Frank» hver gang jeg skal åpne «frunken». «Åpne bagasjerom foran» er bedre. Det har jeg som egen snarvei. Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 9 minutes ago, Nimrad said: «Åpne bagasjerom foran» er bedre. Det har jeg som egen snarvei. Jeg har det på engelsk så sier «Open frunk», men kan vel endre det til «Open front trunk». Men var litt prinsipp for meg også. Lenke til kommentar
trikola Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ettersom jeg åpner frunken kun når bilen står trygt ser jeg ingen grunn til å bruke stemmekommando. Pekefinger på fast plass på skjermen heller enn pekefinger på noe variabel plass på rattet og snakk. Stemmekommandoer hører til kjørefasen. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Fikk melding om at det var mulig å kjøre New Years Light Show 23:50, men jeg får den ikke opp i lista. Dukker den ikke opp før da, kanskje? Godt nyttår Teslavenner ❤️ Lenke til kommentar
trikola Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) bshagen skrev (20 minutter siden): Fikk melding om at det var mulig å kjøre New Years Light Show 23:50, men jeg får den ikke opp i lista. Dukker den ikke opp før da, kanskje? Kan bli store inntekter til staten dersom politiet kl 23:50+ i natt kontrollerer alle gate-parkerte Teslaer når eierne etter ørten øl, vin, cognac etc skal ut for å teste light show i bilen. Endret 31. desember 2023 av trikola Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 trikola skrev (7 minutter siden): Kan bli store inntekter til staten dersom politiet kl 23:50+ i natt kontrollerer alle gate-parkerte Teslaer når eierne etter ørten øl, vin, cognac etc skal ut for å teste light show i bilen. For min del så tror jeg nok politiet holder seg unna carporten min Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Meh, jeg fikk ikke noen nye lyshow der jeg, så vet ikke helt åssen dette skulle fungere egentlig. Jaja. Godt nyttår uansett Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) bshagen skrev (10 minutter siden): Meh, jeg fikk ikke noen nye lyshow der jeg, så vet ikke helt åssen dette skulle fungere egentlig. Jaja. Godt nyttår uansett Sjekket tidssonen? Er mange timer til nyttår over dammen! 😉 Godt nytt år, alle sammen! EDIT: Endret 31. desember 2023 av Snowleopard Lagt til link! 1 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 @Snowleopard Ere sant? Greide de ikke å mekke til tidssonen lokalt til hver enkelt bil? Da vil jeg ikke se spoilers i allefall, jeg får ta det imorra kveld Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 bshagen skrev (2 minutter siden): @Snowleopard Ere sant? Greide de ikke å mekke til tidssonen lokalt til hver enkelt bil? Da vil jeg ikke se spoilers i allefall, jeg får ta det imorra kveld Vet ikke, det var et tips. Kanskje bilen eller appen din står på feil tidssone? Ville jo forvente at de "naila den", men bedre om man fikk lastet den ned tidligere så det ikke stopper på kø i nettet, men ikke vil la seg spille før klokka er der. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 App og bil er i Norge tidsmessig (men Sverige når jeg bruker Browser av en eller annen grunn). Men den er nok tilgjengelig imorra ja, bare ble bittelitt skuffa Håper du fikk en fin feiring, @Snowleopard Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar bshagen skrev (5 minutter siden): App og bil er i Norge tidsmessig (men Sverige når jeg bruker Browser av en eller annen grunn). Men den er nok tilgjengelig imorra ja, bare ble bittelitt skuffa Håper du fikk en fin feiring, @Snowleopard Takker! Og ditto! 👌 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar bshagen skrev (47 minutter siden): App og bil er i Norge tidsmessig (men Sverige når jeg bruker Browser av en eller annen grunn). Men den er nok tilgjengelig imorra ja, bare ble bittelitt skuffa Det er noen små særheter i blant. Når jeg sjekker kampoppsett på vg-live på den innebydge nettleseren så får jeg tider oppgitt for california-tid. Bare rart.. 1 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Det er jo kjempemerkelig, undres om bilen har flere tider. Kanskje det er BIOS-tid du ser på VG-Live? Virker da ut som bilen registrer forskjellige tider i UI vs systemtid. Det må være en grunn til at de har gjort det slik. Kanksje det er en slags «phone home» greie, at det er lettere å sette bilene i kø til oppdateringer, siden de ikke blir rullet ut likt? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Eller så har det noe med nettet bilen kjører på å gjøre? Jeg vet at min Kindle (som også kan brukes fritt over hele verden) er kontinuerlig koblet mot Amazon VPN eller noe. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar 22 hours ago, Complexity said: Får nok stoffinteriør som Highland. Det hjelper vistnok veldig mye på veistøy. Spent på hvordan de skal løse det med de nye subwooferne. De er jo montert i "hattehylla" på Highland men Y har jo ikke det. Mulig Y kommer med den gamle subben da. Y har jo allerede to subwoofere montert i bakluka Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar 9 minutes ago, bzzlink said: Y har jo allerede to subwoofere montert i bakluka Det er jo bare mellomtone. Samme sub som i 3ern på ene siden. 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar 1 hour ago, Complexity said: Det er jo bare mellomtone. Samme sub som i 3ern på ene siden. Aha. Jeg trodde de i bakluka var sub siden det var brønn i bagasjerommet. Takker for bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå