Complexity Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Ser ut som valuta for pengene det der Legg noe tungt på matten bak så den jevner seg litt igjen. Blir spennende å se hvordan de ser ut i bilen. Måtte slenge dem på uteboden da de lukta "ny-plastikk" men skal nok få den flatet ut ja Kan jo slenge ved bilde av vingen og skvetterne og. Endret 11. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Av de bedre mattene som ikke er Maxpider jeg har sett, så spent på å se hvordan de ser ut i bilen Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Hvorfor ikke kjøpe maxspider? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Hvorfor ikke kjøpe maxspider? Om man får omtrent samme greiene til 1/3 av prisen så velger jeg det Brukt nok penger på selve bilen. Endret 11. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Måtte slenge dem på uteboden da de lukta "ny-plastikk" men skal nok få den flatet ut ja Fyll badekaret med lunka vann, og la dem ligge der ei lita stund, så burde dem jo flate seg ut? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Fyll badekaret med lunka vann, og la dem ligge der ei lita stund, så burde dem jo flate seg ut? Dårlig med badekar i leiligheta mi men det ordner seg det der. Legge dem bare i sola med noe tungt på eller no. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Dårlig med badekar i leiligheta mi men det ordner seg det der. Legge dem bare i sola med noe tungt på eller no. Henge den opp i dusjen, og spyl med varmt vann. Når den er god og myk, så slenger du den på gulvet med noe tungt over. Burde ta kortere tid, sånn om du er keen på å få kastet den inn i bilen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Henge den opp i dusjen, og spyl med varmt vann. Når den er god og myk, så slenger du den på gulvet med noe tungt over. Burde ta kortere tid, sånn om du er keen på å få kastet den inn i bilen. Er keen på å få bilen i det store å det hele.. men vintern er rett rundt hjørnet her i nordnorge så må nok få dem i kjapt. Har fylt 2 flere tanker på gammelbilen en jeg hadde beregna utifra første leveringsdato, men får neppe det refundert av Tesla ? Endret 11. september 2019 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Jeg handlet matter og skvettlapper og noe annet småtteri herfra https://www.bilkomponenter.no/categories/tesla-model-3 Ser de skal ha 1000kr for 4 jackpads, litt i overkant kanskje for 4 "hockeypucker" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 (endret) Jeg handlet matter og skvettlapper og noe annet småtteri herfra https://www.bilkomponenter.no/categories/tesla-model-3 Ser de skal ha 1000kr for 4 jackpads, litt i overkant kanskje for 4 "hockeypucker" Kjøpte en jackpad fra kina og.. kosta vel 90 kr og virker å være veldig god kvalitet. Endret 11. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Kjøpte en jackpad fra kina og.. kosta vel 90 kr og virker å være veldig god kvalitet. Ja, det blir å kjøpe fra eBay tror jeg.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 11. september 2019 Forfatter Del Skrevet 11. september 2019 Om man får omtrent samme greiene til 1/3 av prisen så velger jeg det Brukt nok penger på selve bilen. Buy cheap - buy twice Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Buy cheap - buy twice Kan fortsatt kjøpe 3 ganger for prisen av maxispider. Og det virker å være veldig god kvalitet så holder nok lenge. Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 For de som ikke har fått det med seg, så har originale Tesla matter blitt veldig like max spider mattene. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 For de som ikke har fått det med seg, så har originale Tesla matter blitt veldig like max spider mattene. Spørs om eller når man får kjøpt de i Norge, ser de fortsatt selger de gamle mattene på norske tesla shoppen Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Måtte slenge dem på uteboden da de lukta "ny-plastikk" men skal nok få den flatet ut ja Kan jo slenge ved bilde av vingen og skvetterne og. Gidder du slenge opp lenke til hvor vingen er kjøpt? Har lett etter en fin en som ikke er i carbon fiber look. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Gidder du slenge opp lenke til hvor vingen er kjøpt? Har lett etter en fin en som ikke er i carbon fiber look.[Kr684.86]Gloss Black Car Rear Spoiler Wing For Tesla Model 3 2017~2019 Streamlined Design Auto Parts from Automobiles & Motorcycles on banggood.comhttps://banggood.app.link/6N9SNeCsVZ De har den også i rød, og med karbonfiber Husk å velge tariff insurance så du slipper mva og fortollingsgebyr. Endret 12. september 2019 av Complexity Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Spørs om eller når man får kjøpt de i Norge, ser de fortsatt selger de gamle mattene på norske tesla shoppen Jeg får opp de nye her Edit: det gjorde heg visst ikke, havnet av en eller annen grunn på model S mattene Endret 12. september 2019 av magb Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 12. september 2019 Forfatter Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Endelig fått felgene jeg bestilte (klikk for stort bilde) Endret 12. september 2019 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Er det ikke litt upraktisk med en fullbredde-matte bak? Tenker når bilen skal vaskes/støvsuges, virker å bli litt keitete å håndtere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå