CaZpeR Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Slang nettop inn en bestilling på en Model 3. Rett etterpå kom jeg på at jeg burde brukt en referral kode.. Tror dere det kan ordnes i ettertid? eller må jeg gjøre hele bestillingen på nytt? Har sendt mail til Tesla men aner ikke om jeg sendte til riktig plass. Det gikk an tidligere. Gikk også å gå inn på referrallenken, velge tilpasset bestilling og i det vinduet hvor det står hva referralen inneholder så er det en liten lenke: «jeg har en eksisterende bestilling» for så å logge inn med den kontoen som har en bestilling inne. Har hørt at denne bare fører deg tilbake til kontoen din (har ikke fått testet dette selv). Og at man må kansellere og bestille på nytt da de har gått bort fra å legge til referral etter bestilling. Prøv det jeg skrev først. Funker ikke det så er det nok å avbestille og bestille på nytt som er fasiten. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 Det gikk an tidligere. Gikk også å gå inn på referrallenken, velge tilpasset bestilling og i det vinduet hvor det står hva referralen inneholder så er det en liten lenke: «jeg har en eksisterende bestilling» for så å logge inn med den kontoen som har en bestilling inne. Har hørt at denne bare fører deg tilbake til kontoen din (har ikke fått testet dette selv). Og at man må kansellere og bestille på nytt da de har gått bort fra å legge til referral etter bestilling. Prøv det jeg skrev først. Funker ikke det så er det nok å avbestille og bestille på nytt som er fasiten. Testa nå og ble bare kastet til bestillingen min ja.. Får se hva Tesla svarer, og eventuelt av avbestille og bestille på nytt om det ikke går. Takk for svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Har tesla support arbeidsdag på lørdager? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Har tesla support arbeidsdag på lørdager? Support er åpent 24/7. Men ang salg og slikt er jeg usikker. Ville dog ikke ringt, tar en evighet å komme igjennom til de der. Kjører heller to timer til Stavanger for å snakke med de selv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) Support er åpent 24/7. Men ang salg og slikt er jeg usikker. Ville dog ikke ringt, tar en evighet å komme igjennom til de der. Kjører heller to timer til Stavanger for å snakke med de selv. Nei har hørt at ringing ikke er vits lenger. Kompis som skulle endre dato for å hente sin Model 3 satt vel en hel arbeidsdag i telefonen før han fikk ordnet det. Service er vist og håpløst over telefon nå, så alt må vel gjøres gjennom appen. Tenker jeg gir dem noen timer til før jeg avbestiler. Er bare litt styr med depositumet og greier så vært fint å slippe. Forøvrig ganske idiotisk av meg å i det heletatt kjøpe meg ny bil, da jeg kjører lite og har en bil som er veldig billig og perfekt til mitt bruk. har ikke engang lademuligheter der jeg bor. Men sies at det er lite "Vampire Drain" på Model 3 så kan lade lit rundt om kring. Men etter å ha prøvd Model 3 må jeg bare ha en. Endret 13. juli 2019 av Complexity Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Nei har hørt at ringing ikke er vits lenger. Kompis som skulle endre dato for å hente sin Model 3 satt vel en hel arbeidsdag i telefonen før han fikk ordnet det. Service er vist og håpløst over telefon nå, så alt må vel gjøres gjennom appen. Tenker jeg gir dem noen timer til før jeg avbestiler. Er bare litt styr med depositumet og greier så vært fint å slippe. Forøvrig ganske idiotisk av meg å i det heletatt kjøpe meg ny bil, da jeg kjører lite og har en bil som er veldig billig og perfekt til mitt bruk. Men etter å ha prøvd Model 3 må jeg bare ha en. Ja service skal kun gå via app nå, evt mytesla. Kun veihjelp skal gå over telefon. Og gud hvor bra det er blitt! Får svar med en gang, tilgjengelige datoer osv. Super ordning av tesla! Dra innom ett service senter om mulig, så ordner det meste seg:) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja service skal kun gå via app nå, evt mytesla. Kun veihjelp skal gå over telefon. Og gud hvor bra det er blitt! Får svar med en gang, tilgjengelige datoer osv. Super ordning av tesla! Dra innom ett service senter om mulig, så ordner det meste seg:) Høres bra ut om de appgreiene funker bra! Missliker selv når ting skal gå over telefon. Ramse opp lange nummer og slikt blir alltid krøll. Enklere å skrive. Har servicesenter der jeg bor (tromsø) men jeg er selvfølgelig bortreist på feire nå, og får vel ikke dratt innom der før onsdag. Enklest å bare bestille på nytt da.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Enig i at appen funker bra. Jeg har et par småting jeg har oppdaget etter levering, og måtte flytte timen for service lenger enn hva Tesla tilbød, da jeg trenger bilen i ferien. Så tydelig at ventetiden er redusert ganske kraftig også. Skulle dog ønske at de hadde et telefonnummer for enkelte spørsmål. Tesla skriver de vil ta kontakt når servicetimen nærmer seg, men tror muligens de vil få mye ting som kunne vært ordnet over telefon inn på servicesenterene som allerde har nok å gjøre med dagens løsning. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Enig i at appen funker bra. Jeg har et par småting jeg har oppdaget etter levering, og måtte flytte timen for service lenger enn hva Tesla tilbød, da jeg trenger bilen i ferien. Så tydelig at ventetiden er redusert ganske kraftig også. Skulle dog ønske at de hadde et telefonnummer for enkelte spørsmål. Tesla skriver de vil ta kontakt når servicetimen nærmer seg, men tror muligens de vil få mye ting som kunne vært ordnet over telefon inn på servicesenterene som allerde har nok å gjøre med dagens løsning. Prøvd support? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Er forresten ikke enklest å bestille på nytt. Man må ringe å styre og det orker jeg ikke for 400kr i lading. Noen som har foliert senterkonsollen? Tenker på de detaljene i tre. Synes ikke de passer helt inn så kunne tenkt å foliert den svart eller i bilens farge, men usikker om det skulle ha noe å si for airbag eller varmen fra varmeappartet? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Er forresten ikke enklest å bestille på nytt. Man må ringe å styre og det orker jeg ikke for 400kr i lading. Noen som har foliert senterkonsollen? Tenker på de detaljene i tre. Synes ikke de passer helt inn så kunne tenkt å foliert den svart eller i bilens farge, men usikker om det skulle ha noe å si for airbag eller varmen fra varmeappartet? Jeg har ikke foliert den, da jeg har hvit. Men midtkonsollen har jeg foliert i samme hvitfarge. Det er relativt lett, selv om min ikke er 100%, men nok til at jeg lever fint med det Ellers er det mange som folierer treplanken, går fint for HVAC men for airbag skal jeg ikke uttale meg, tror ikke det ligger noe bak der? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Prøvd support? Mine ting må inn for å ordnes, så det er ikke problemet her. Men ser for meg endel som kan komme inn med ting som kunne vært ordnet over telefon. Bare å se hvor mye spørsmål det er rundt når og om man får oppdateringer, problemer med å koble til wifi osv det er på div forum. Ikke saker som bør inn på service for å ordnes. Er forresten ikke enklest å bestille på nytt. Man må ringe å styre og det orker jeg ikke for 400kr i lading. Noen som har foliert senterkonsollen? Tenker på de detaljene i tre. Synes ikke de passer helt inn så kunne tenkt å foliert den svart eller i bilens farge, men usikker om det skulle ha noe å si for airbag eller varmen fra varmeappartet? Kun foliert midkonsollen her, Men har vurdert å foliere treverket, og lagt det fra meg. Det jeg har hørt de som har gjort det si er at du i såfall bør velge folie med teksturer, som feks karbonfiber e.l. Ellers vil strukturen i treverket under komme frem i folien, med mindre pent resultat. Har ikke sett det skal ha noe å si for varme eller airbager hva jeg har lest meg til. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Mine ting må inn for å ordnes, så det er ikke problemet her. Men ser for meg endel som kan komme inn med ting som kunne vært ordnet over telefon. Bare å se hvor mye spørsmål det er rundt når og om man får oppdateringer, problemer med å koble til wifi osv det er på div forum. Ikke saker som bør inn på service for å ordnes. Kun foliert midkonsollen her, Men har vurdert å foliere treverket, og lagt det fra meg. Det jeg har hørt de som har gjort det si er at du i såfall bør velge folie med teksturer, som feks karbonfiber e.l. Ellers vil strukturen i treverket under komme frem i folien, med mindre pent resultat. Har ikke sett det skal ha noe å si for varme eller airbager hva jeg har lest meg til. Det er jo derfor en har support De pusher SW om de har tilgjengelig og kan feilsøke ad-hoc. Men, folk må såklart bruke det for at det skal fungere I tillegg har en jo infofelt når en reserverer time, dette leses av de som håndterer det og de avgjør om en trenger timen eller ikke. Har fått ranger til meg "hver gang" etter dette ble tatt i bruk da de har lest info og mener en ikke trenger å komme på service senter. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Det er jo derfor en har support De pusher SW om de har tilgjengelig og kan feilsøke ad-hoc. Men, folk må såklart bruke det for at det skal fungere I tillegg har en jo infofelt når en reserverer time, dette leses av de som håndterer det og de avgjør om en trenger timen eller ikke. Har fått ranger til meg "hver gang" etter dette ble tatt i bruk da de har lest info og mener en ikke trenger å komme på service senter. Ja om de er flinke til å ringe kundene så vil nok ikke dette bli et stort problem. Er bare tanker jeg har gjort meg etter de fjernet telefonnummer og vil ha alt gjennom appen. Denne fungerer som sagt godt og er oversiktlig. Eneste de bør forbedre der er å legge inn muligheten til å scrolle når en skriver. Jeg hadde tre forskjellige ting jeg skulle skrive inn og da havnet teksten jeg skrev bak tastaturet på telefonen uten mulighet til å se hva man skrev uten å lukke tastaturet. En bagatell, men dog noe de bør få ordnet. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 En kollega prøvde å legge inn referral kode fra meg i etterkant, det vil si i perioden mellom bestilling og levering men fikk beskjed om at det var for seint. Dette var i mai da en referral-kode ga 5X vanlig utbytte.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Bilder? Bedre sent enn aldri https://pasteboard.co/InMHWDk.jpg https://pasteboard.co/InMKBWY.jpg 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 13. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2019 Tusen takk, Salvesen! Dette så ikke ille ut, bestilt selv Har også lagt inn en aldri så liten ordre hos Vorsteiner, så nå skal bilen få nye sko. Kommer med bilder senere Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Jeg har ikke foliert den, da jeg har hvit. Men midtkonsollen har jeg foliert i samme hvitfarge. Det er relativt lett, selv om min ikke er 100%, men nok til at jeg lever fint med det Ellers er det mange som folierer treplanken, går fint for HVAC men for airbag skal jeg ikke uttale meg, tror ikke det ligger noe bak der? Okei, tenker planken får en annen farge da. Kjenner jeg gleder meg brutalt. Har estimert levering i August men vil tro det heller blir september i kjent Tesla stil. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Bedre sent enn aldri https://pasteboard.co/InMHWDk.jpg https://pasteboard.co/InMKBWY.jpg Fine online tjenester du bruker Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 13. juli 2019 Del Skrevet 13. juli 2019 Fine online tjenester du bruker Jeg tok bare en random som dukket opp på "photo upload" ved ett google søk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå