Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

2 minutes ago, J-Å said:

Men vær obs på at Tesla har ikke sensorer på bremseklossene. Det er bare en stålbit som lager en skrapelyd når de er mye slitt. 

Dette er like greit. Noen merker har et vanvittig system med sensorer og disse må gjerne byttes når de blir slitt, til en ekstra kostnad. Akustisk slitasjevarsler funker utmerket, har det selv på nissan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
14 hours ago, kremt said:

Dette er like greit. Noen merker har et vanvittig system med sensorer og disse må gjerne byttes når de blir slitt, til en ekstra kostnad. Akustisk slitasjevarsler funker utmerket, har det selv på nissan.

Joda, funksjonen fungerer. Om føreren hører den og tolker den som en feilmelding er avhengig av endel faktorer. Man er jo blitt vant til at feilmeldinger om smått og stort  kommer opp på skjermen. En bil som kan kjøre selv burde klare å presentere en skriftlig feilmelding ved å analysere lyden som plukkes opp av bilens mikrofon. 

Lenke til kommentar
11 minutes ago, nacario said:

Får ikke logget inn med min spotify på model 3, sier at det er feil email/passord, men det er feil. How to fix?

Om det er feil må du jo bruke riktig :p

Kan du logge inn via feks Facebook?

Forøvrig noen som har kjøpt Tesla øl'a? Litt stiv pris men vært morsomt å smakt.

Lenke til kommentar
nacario skrev (11 minutter siden):

Får ikke logget inn med min spotify på model 3, sier at det er feil email/passord, men det er feil. How to fix?

Jeg mener å ha lest at man må både ha Premium connectivity på bilen, og ha Premium abb. på Spotify for at det skal funke!
Det gjelder visstnok selv om man er på wifi for øyeblikket...

Lenke til kommentar
ozone skrev (4 minutter siden):

Jeg mener å ha lest at man må både ha Premium connectivity på bilen, og ha Premium abb. på Spotify for at det skal funke!
Det gjelder visstnok selv om man er på wifi for øyeblikket...

Jeg har begge, men ser nå at det er mange som har dette probl, så da er det bare å vente på fix

Lenke til kommentar

Det værste med å ikke ha Premium er jo at man mister satelittkart og køvarslingen.

Ser jo ut som kartet til de fleste andre biler uten, og det er traurige greier.

Men er bra at appen og alle dens funksjoner fortsatt funker like bra selv om man ikke betaler.

Jeg måtte hatt ett dyrere mobilabonnement om jeg skulle streamet musikk fra telefonen hele tiden, så går greit for meg å betale Tesla litt istedenfor mere til Telia.

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke fordra satellittkart...

Og jeg som trodde jeg var den eneste😅 Jeg synes satellittvisningen bare er mer rotete med masse skog og mark og detaljer som jeg overhodet ikke trenger å vite om. Viktigst for meg at alle veiene er tydelige og ladestasjoner trer markant fram.
Og siden jeg har all musikken min på USB, og aldri ser film i bilen, så har jeg hittil klart meg uten Premium connectivity. Savner ingenting. Men prisen er jo så lav at det skal veldig lite til av ny funksjonalitet før jeg hopper på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...