vegs Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 (endret) Er det nokken som har innspill på valg mellom å kjøpe brukt M3 Long Range fra 2019 versus å kjøpe en flett ny SR+? Prisen blir omtrent det samme. Firehjulstrekk og den ekstra rekkevidda er fint, men varmepumpe og andre smågreier som er oppdatert virker også bra.. Endret 28. april 2021 av vegs Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 9 minutes ago, vegs said: Er det nokken som har innspill på valg mellom å kjøpe brukt M3 Long Range fra 2019 versus å kjøpe en flett ny SR+? Prisen blir omtrent det samme. Firehjulstrekk og den ekstra rekkevidda er fint, men varmepumpe og andre smågreier som er oppdatert virker også bra.. Bor du i kalde strøk? Om SR+ får LFP batterier så annbefaler vel Tesla å heller gå for de andre modellene om man bor i kulda. 1 Lenke til kommentar
vegs Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 Complexity skrev (7 minutter siden): Bor du i kalde strøk? Om SR+ får LFP batterier så annbefaler vel Tesla å heller gå for de andre modellene om man bor i kulda. Vestlandet, så kulde er ikkje et problem Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 10 minutes ago, vegs said: Vestlandet, så kulde er ikkje et problem Ville sterkt vurdert en ny SR+ da. Litt kjipere anlegg, men det kan ettermonteres. Utrolig mye bil for pengene. 1 Lenke til kommentar
vegs Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 Complexity skrev (40 minutter siden): Ville sterkt vurdert en ny SR+ da. Litt kjipere anlegg, men det kan ettermonteres. Utrolig mye bil for pengene. Kan man det? Då lener eg ganske hardt mot SR+ i tilfelle. Setter pris på god lyd. Ka vil det evnt koste å ettermontere? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 12 minutes ago, vegs said: Kan man det? Då lener eg ganske hardt mot SR+ i tilfelle. Setter pris på god lyd. Ka vil det evnt koste å ettermontere? De fleste høyttalerne er vel der (om de ikke er nylig fjernet) Her er eksempel på aktiveringskit: https://www.begood.no/products/tesla-model-3-sr-aktiver-hoyttaler Du mangler vel subwoofer da, så vil du ha mere bass må du ordne en lur løsning for forsterker og sub. Er 12V under baksetet man kan hente så heldigvis ikke så vanskelig å hente strøm til forsterker. Men Model 3 SR+ har 2 woofere i dørene fremme så det er greit med bass også uten subwoofer i bagasjerommet. 3 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 (endret) 5 hours ago, Complexity said: De fleste høyttalerne er vel der (om de ikke er nylig fjernet) Her er eksempel på aktiveringskit: https://www.begood.no/products/tesla-model-3-sr-aktiver-hoyttaler Du mangler vel subwoofer da, så vil du ha mere bass må du ordne en lur løsning for forsterker og sub. Er 12V under baksetet man kan hente så heldigvis ikke så vanskelig å hente strøm til forsterker. Men Model 3 SR+ har 2 woofere i dørene fremme så det er greit med bass også uten subwoofer i bagasjerommet. Begood selger og sett med subwoofer for bagasjerommet. Står at det ikke passer 2021 modell men leverandøren har et sett for 2021 og, regner med beegood tar det inn etterhvert. https://www.begood.no/products/tesla-model-3-sr-premium-lydoppgradering-2017-2020 Endret 28. april 2021 av onkel_jon 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 (endret) 1 minute ago, onkel_jon said: Begood selger og sett med subwoofer for bagasjerommet. https://www.begood.no/products/tesla-model-3-sr-premium-lydoppgradering-2017-2020 Ja se der ja. Men tro hvorfor: Passer Tesla Model 3 2017-2020. IKKE 2021 og nyere? Bare ikke testet på 2021 modellen kansje, eller så har Tesla endret noe. Endret 28. april 2021 av Complexity 1 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 vegs skrev (7 timer siden): Kan man det? Då lener eg ganske hardt mot SR+ i tilfelle. Setter pris på god lyd. Ka vil det evnt koste å ettermontere? Ville tatt kontakt med Bassbrothers og fått en pris. Utrolig kompetente folk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. april 2021 Rapporter Del Skrevet 28. april 2021 BassBrothers er utrolig kompetente folk ja, hadde E-Soulen min inn til de nå nylig å fikk litt mer trøkk i stereoen, jeg vet de og har hatt tatt jobber på Teslaer tidligere så tenker de sitter inne med mye kompetanse der og. Nå for tiden har de inne en flunkende ny Skoda Enyaq iV fra en forhandler i Ålesund som ønsker at de skal tilby stereopakker for de 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2021 Ganske morsomt prosjekt hvor det puttes motor og batteri fra en Model 3 i en 1950 Jaguar. 1 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 4. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2021 Da ser det ut som ny kartoppdatering er på vei ut. Det var jaggu på tide. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2021 Snart slipper man kansje å nappe i rattet. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2021 Er dette US-only? Kan ikke huske å ha sett noe om cabin camera på min bil og jeg er på 2021.4.18 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2021 1 hour ago, Kahuna said: Er dette US-only? Kan ikke huske å ha sett noe om cabin camera på min bil og jeg er på 2021.4.18 Er denne versionen de nye bilene uten radar blir levert med vistnok. Men antar det kommer til alle. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 28. mai 2021 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2021 Alle TM3 har førerkamera men det er så langt ikke aktivert for andre enn de som er med på FSD-betaen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2021 Etter å ha latt den lufte noen dager prøvde jeg matten fra kina. Virker å passe ganske så bra og man kan fortsatt fint åpne luken. 1 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2021 Da fikk jeg sms om utlevering av min LR, finally. Fra bestilling til utlevering ca 7 uker. 2 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2021 Complexity skrev (2 timer siden): Etter å ha latt den lufte noen dager prøvde jeg matten fra kina. Virker å passe ganske så bra og man kan fortsatt fint åpne luken. Har du link til denne matten? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. juni 2021 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2021 1 minute ago, akira7 said: Har du link til denne matten? https://www.aliexpress.com/item/1005001326646239.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.746f4c4daYh6yV 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå