AL123 Skrevet søndag kl 22:14 Del Skrevet søndag kl 22:14 Når det er sagt, så er det mer carryover deler mellom Golf 7 og 8 enn mellom de fleste tidligere Golf generasjoner, grunnet VAG sin dårlige økonomi etter en viss utsslippsskandale. Av samme grunn regnes Golf 7 av de fleste som "peak Golf" Lenke til kommentar
Dassen Skrevet søndag kl 22:32 Del Skrevet søndag kl 22:32 Savner GTI, ass. Selv om min gamle gjorde 0-100 halvparten så raskt som en Tesla, så er det så mye gøyere å kjøre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet søndag kl 22:36 Del Skrevet søndag kl 22:36 17 minutes ago, AL123 said: Når det er sagt, så er det mer carryover deler mellom Golf 7 og 8 enn mellom de fleste tidligere Golf generasjoner, grunnet VAG sin dårlige økonomi etter en viss utsslippsskandale. Av samme grunn regnes Golf 7 av de fleste som "peak Golf" Aha. Har lite erfaring med Golf eller VW generelt. Kjørte Golf 3 en periode for mange år siden og den hadde en helt latterlig grusom clutchpedal som tok tak helt i slutten av vandringen. Meget ubehagelig å kjøre med men ellers veldig grei bil. Wikipedia mener forøvrig at Golf 5 og 6 deler samme platform om man skal flisespikke.. 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet i går, 11:05 Del Skrevet i går, 11:05 Marzo skrev (2 timer siden): Tesla rydder i skapet Naboen min fikk tidenes Tesla-deal med å følge litt med på når Tesla satte ned prisene sine på lagermodeller. Det kommer garantert noen gode deals fremover når de skal kvitte seg med "gammel Model Y". Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet i går, 11:43 Del Skrevet i går, 11:43 Nimrad skrev (37 minutter siden): Naboen min fikk tidenes Tesla-deal med å følge litt med på når Tesla satte ned prisene sine på lagermodeller. Det kommer garantert noen gode deals fremover når de skal kvitte seg med "gammel Model Y". Ja her blir det garantert gode deals! Kan nok allerede nå prute en del om bilen allerede står i drammen eller hvor de ferdige bilene står om dagen. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet i går, 12:05 Del Skrevet i går, 12:05 Tesla Factory outlet: https://drammenhavn.no/webkamera/ Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet i går, 12:13 Del Skrevet i går, 12:13 Marzo skrev (7 minutter siden): Tesla Factory outlet: https://drammenhavn.no/webkamera/ De må få de bort snart, Juniper er jo rett rundt hjørnet. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet i går, 12:50 Del Skrevet i går, 12:50 42 minutes ago, Salvesen. said: Ja her blir det garantert gode deals! Kan nok allerede nå prute en del om bilen allerede står i drammen eller hvor de ferdige bilene står om dagen. Jeg telte antall biler på lagersidene deres akkurat ligger 96 stk. model Y der, tror ikke jeg har sett så mye der noen gang. Så blir nok REA nå https://www.tesla.com/no_NO/inventory/new/my?arrangeby=plh&zip=0018&range=0 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Er man nødt til å snakke med et menneske hos Tesla hvis man har lyst å høre hva de vil gi i innbytte for bilen man kjøpte der nylig? For finner ingen steder i bestllingsprosessen på nett der man kan velge det som en del av finansieringen... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden ozone skrev (Akkurat nå): Er man nødt til å snakke med et menneske hos Tesla hvis man har lyst å høre hva de vil gi i innbytte for bilen man kjøpte der nylig? For finner ingen steder i bestllingsprosessen på nett der man kan velge det som en del av finansieringen... Neida, innbytte skjer 100% digitalt. Bare google Tesla innbytte 1 Lenke til kommentar
vegaast96 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden (endret) Hei. Bruker dere hjulkapsel på vinteren, er det problematisk mtp på at snø pakker seg inn? Fulgte med et sett ved kjøp av ny model y så regner med at denne skal byttes ved dekkskift. Synes at svart kapsel passer bedre til hvitfargen enn grå gemini felger. Noe spesielt man bør gjøre før bytte? Teipe felgen for å forebygge riper? Endret 20 timer siden av vegaast96 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden vegaast96 skrev (28 minutter siden): Hei. Bruker dere hjulkapsel på vinteren, er det problematisk mtp på at snø pakker seg inn? Fulgte med et sett ved kjøp av ny model y så regner med at denne skal byttes ved dekkskift. Synes at svart kapsel passer bedre til hvitfargen enn grå gemini felger. Noe spesielt man bør gjøre før bytte? Teipe felgen for å forebygge riper? Jeg har bruktdet tidligere, men bruker det ikke nå lenger mtp det gjør bilvasken litt mer tungvint og jeg liker felgene bedre enn de deksla. Ikke spesielt problematisk med snø som samler seg inn mellom deksla av det jeg har erfart. Men ja, lurt å legge på en tynn list av noe slag på innsiden, det fulgte med et dekselsett jeg kjøpte av en tredjepart i alle fall. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Riper er helt klart problem med deksler, men det er jo kun om man kjører med "bare" felger! Et annet problem er selvsagt at dårlig innfesting kombinert med snø eller støt på dekk/felg/kapsel gjør at de kan dette av. Er jo noen steder som er "beryktet" fordi det stadig ligger strødd med forskjellige deksler igjen på ca samme sted (kan være litt forskjell på hvor og hvor langt de triller. Noen har jo "pynta" utvendig på garasjen eller gjerdet med de dekslene/hjulkapslene de finner. Så kan jo eier neste gang se om "dems" hjulkapsel henger der, og dermed kan spørre om å få de tilbake (er vel derfor de henger de opp...!?!)! 1 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Dagens oppdatering! Noen som forstår hva dette innebærer? Lenke til kommentar
obygda Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Hanhijnn skrev (9 minutter siden): Dagens oppdatering! Noen som forstår hva dette innebærer? Er sikkert bare ELON som ville ha overvåkningsdata fra hva som skjer i Norge. Sending data to Trump.... 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Tolker teksten at du får et varsel hvis et kamera er skittent når du parkerer.... Poenget er vel mer hva man kan spørre seg om 🤷 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Vil tro det har med Sentry Mode å gjøre? Lite vits med det om kameraet ikke ser noe. Samtidig bruker jo Tesla så mye kameradata som overhodet mulig i maskinlæringen, så de har naturligvis en egeninteresse i det også. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) Er vel bare en påminnelse om å tørke av kamera når man har parkert så man slipper feilmeldinger ved neste kjøretur fordi kamera er skittent. I det føret som er nå om dagen er det ofte en gjørmeklatt over linsa Sentry mode mister jo også litt funksjonalitet om kamera er skitten som nevnt. I disse hærverktider er det vel ekstra viktig å benytte sentry. Endret 8 timer siden av Complexity 1 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Snowleopard skrev (11 timer siden): Riper er helt klart problem med deksler, men det er jo kun om man kjører med "bare" felger! Et annet problem er selvsagt at dårlig innfesting kombinert med snø eller støt på dekk/felg/kapsel gjør at de kan dette av. Er jo noen steder som er "beryktet" fordi det stadig ligger strødd med forskjellige deksler igjen på ca samme sted (kan være litt forskjell på hvor og hvor langt de triller. Noen har jo "pynta" utvendig på garasjen eller gjerdet med de dekslene/hjulkapslene de finner. Så kan jo eier neste gang se om "dems" hjulkapsel henger der, og dermed kan spørre om å få de tilbake (er vel derfor de henger de opp...!?!)! Har ennå til gode å eie en bil hvor dekslene sitter så løst at at de hopper av i dumper. Derimot har jeg opplevd at deksel har falt av når andre har satt dem på. Noen ganger går det litt for fort hos dekkbutikker og denslags.. Hadde flaks da, fant igjen dekselet mitt da jeg syklet til jobb langs samme rute noen dager senere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå