AL123 Skrevet 13 timer siden Del Skrevet 13 timer siden Jotun skrev (12 minutter siden): Hadde satt pris på om du omformulerte innlegget ditt uten å være besserwisser, hvis du klarer. Se, vi kan ikke alle få ønskene våre oppfylt her i verden al. Hvis du ser nøye på avataren til venstre på skjermen, så vil du se at innlegget ikke var til deg. Det er uansett en stor forskjell. I innlegget mitt ber jeg om mer informasjon for å bli mer opplyst. Du trygler om å få forbli kunnskapsløs og ignorant. 🙂 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Bare spør om du kan være mindre besserwisser. Men eg vet jo at det er et håpløst ønske. Sier vel svært lite om at eg ikke ønsker kunnskap? Men siden du spør: Trenger ingenting fra deg. Overhodet ingenting. Hvem innlegget var til har ingenting med mitt svar på innlegget ditt. Hvis du ønsker at kun en person svarer på våset ditt så får du sende PM til vedkommede. 1 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 2 hours ago, AL123 said: Virkelig? Det er de som finner Musk og Trump usmaklige som oppfordrer til hat? Både Trump og Musk er rendyrkede rasister, og Musk oppfordrer bokstavelig talt til jødehat, men det er de som ytrer seg mot som sprer hat? Hvilken stein har du levd under de siste 8 -9 årene? Er kommentaren din velvillig og balansert, med evne til å se andre synspunkt enn dine egne, eller er den selvrettferdig, anklagende og full av hat og forakt? 4 1 2 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden Gammel Gubbe skrev (8 minutter siden): Er kommentaren din velvillig og balansert, med evne til å se andre synspunkt enn dine egne, eller er den selvrettferdig, anklagende og full av hat og forakt? De er basert på dokumenterbare fakta, enkelt og greit. 1 Lenke til kommentar
Gammel Gubbe Skrevet 12 timer siden Del Skrevet 12 timer siden 3 minutes ago, AL123 said: De er basert på dokumenterbare fakta, enkelt og greit. Da etterspør jeg dokumentasjon på at "Både Trump og Musk er rendyrkede rasister, og Musk oppfordrer bokstavelig talt til jødehat", hvor du går til kilden og ikke bare refererer andre som fremmer samme beskyldningen. 2 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 11 timer siden Del Skrevet 11 timer siden Gammel Gubbe skrev (4 minutter siden): Da etterspør jeg dokumentasjon på at "Både Trump og Musk er rendyrkede rasister, og Musk oppfordrer bokstavelig talt til jødehat", hvor du går til kilden og ikke bare refererer andre som fremmer samme beskyldningen. Det kan du få, men er det noe poeng? Dersom jeg legger ut de mange videosnuttene av han der han omtaler innvandrere fra det han selv har referert til som "shithole countries" omtrent på samme måte som de gjorde i Tyskland på 30-tallet, så vil du nok i typisk MAGA-stil konte med at han engang omtalte en eller annen sort basketballspiller eller bokser for "a great guy" og at han derfor ikke kan være rasist. Nå er jo ikke Trump den vanskeligste, det er jo en egen wikipediaside dedikert til Trumps rasesyn. Den er faen meg en av de lengste wikipediasidene jeg har sett, og den har nesten 500-kildehenvisninger, dersom man ikke stoler på wikipedia som kilde. Hvis du vil ha noe helt offisiellt, så kan det jo nevnes at han allerede i 1973 ble saksøkt av justisdepartementet for rasediskriminering i sin boligutleiepraksis. Det samme skjedde i 1978 etter at han ga blaffen i forliket fra forige sak Men, selvfølgelig. Rettsvesenet er korrupt når det saksøker Trump (men alltid påfallende presist når de dømmer noen til døden). Hvis du trenger et direkte sitat, så sa han på Larry King i diskusjon om en spesiell voldtektssak i NY at "maybe hate is what we need if we're gonna get something done." Når det gjelder Musk, så kan mye sies om familiehistorien hans fra både Sør-Afrika og Canada, det angler ikke akkurat på rasister, men for å holde oss til nyere tid, siden Musk har fremstått som en rimelig OK fyr helt til relativt nylig. Hans tirader mot ADL og støtte til antijødiskekonspirasjonsteorier er jo velkjente, feks denne: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå