Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Eide i en periode en MC som var registrert med SS-skilter (Bergen). Burde jeg skamme meg nå, tenker du? Det var bare en eldre, brukt MC som visstnok går ennå i drift. Japansk da, ikke tysk-produsert, om det er formildende omstendighet! 🙃

Endret av Snowleopard
Skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En uavhengig bilimportør på Sørlandet har greid det ingen andre i Norge har klart. Tesla Cybertruck er for første gang godkjent på norske skilter.

ABO: https://www.finansavisen.no/motor/2025/01/21/8232409/tesla-sensasjon-i-norge-na-far-cybertruck-norske-skilter?fbclid=IwY2xjawH8m91leHRuA2FlbQIxMQABHUN5LpkK0kv35yIsAzC21iLaAbESIfjEOYKpj3FoYclB2MUqv_LfxQM_Tw_aem_HFtfwMtycENZyFeus7iALg

Lenke til kommentar

Hmm.. Anbefaler folk å tenke på å skaffe seg ett slikt, antydning til en del hytting med never, rekking av finger og nazi hilsner mot en del teslaer da jeg var ute å kjørte idag. Tragikomiskt. Man kan si hva man vil om Musk, men Musk er ikke Tesla, Tesla er ikke Musk.. 

Og slettes ikke folk som har kjøpt seg en pent brukt 2019 model.. 🙄

Edit* Velger å tenke det er bare "heat of the moment" fjas.

bg,f8f8f8-flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg

Endret av Duriello
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kremt skrev (19 minutter siden):

Ganske imponerende at de har fått det til. Leste om en i England som ble stanset, den ble beslaglagt. 

Ikke noe stort problemet å få det til hverken i Norge eller England, hvis man faktisk prøver. Fyren i England hadde ikke forsøkt. I Norge har vi unntaksparagrafen 1.15 som gir mulighet til å bruktimportere alle biler med amerikansk typegodkjenning.

Lenke til kommentar
Duriello skrev (45 minutter siden):

Man kan si hva man vil om Musk, men Musk er ikke Tesla, Tesla er ikke Musk.. 

Diskusjonen hadde ikke oppstått hvis det ikke var et moralsk dilemma. Jeg har jo eid en Tesla som jeg bestilte for to år siden. Da hadde det være noen rare greier med å anklage en thailansk fyr for å være pedofil, men hele greia var bare absurd. Hadde det vært i dag jeg vurderte bilen hadde det definitivt vært en annen situasjon. Jeg gidder ikke analysere for mye, jeg er ikke ekstremt politisk engasjert, men jeg får en vond bismak i munnen som definitivt kan vippe vektskålen når jeg har to gode alternativer å velge mellom. Det er tross alt ekstremt mye penger som til sycende og sist går rett i hånda på en usmakelig person.

• Liker 8
Lenke til kommentar
3 hours ago, Duriello said:

Hmm.. Anbefaler folk å tenke på å skaffe seg ett slikt, antydning til en del hytting med never, rekking av finger og nazi hilsner mot en del teslaer da jeg var ute å kjørte idag.

Jeg tenker at dette er de samme som ville vært all in på jødehat i mellomkrigstiden.

Dersom man lar seg hisse til hat av massemediene, og føler seg rettferdig mens man hater, da bør man stoppe opp og tenke seg om.

Lenke til kommentar
Gammel Gubbe skrev (20 minutter siden):

Jeg tenker at dette er de samme som ville vært all in på jødehat i mellomkrigstiden.

Dersom man lar seg hisse til hat av massemediene, og føler seg rettferdig mens man hater, da bør man stoppe opp og tenke seg om.

Virkelig? Det er de som finner Musk og Trump usmaklige som oppfordrer til hat? Både Trump og Musk er rendyrkede rasister, og Musk oppfordrer bokstavelig talt til jødehat, men det er de som ytrer seg mot som sprer hat? Hvilken stein har du levd under de siste 8 -9 årene?

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
AL123 skrev (46 minutter siden):

Virkelig? Det er de som finner Musk og Trump usmaklige som oppfordrer til hat? Både Trump og Musk er rendyrkede rasister, og Musk oppfordrer bokstavelig talt til jødehat, men det er de som ytrer seg mot som sprer hat? Hvilken stein har du levd under de siste 8 -9 årene?

At man kan bli så hjernevasket som deg er faktisk utrolig 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
KriZZ skrev (7 minutter siden):

At man kan bli så hjernevasket som deg er faktisk utrolig 😂

Tja, er det han som er hjernevasket? Eller er det dem som støtter Musk som er det? Who knows..

Ærlig talt begynner jeg å bli lei av alt som har med politikk å gjøre.. Musk, Trump og Amerika kan bare brenne for min del.

Nå snakker vi bil!

Lenke til kommentar
AL123 skrev (1 minutt siden):

Hadde satt pris på om du kunne utdype det, hvis du klarer.

Hadde satt pris på om du omformulerte innlegget ditt uten å være besserwisser, hvis du klarer.

Se, vi kan ikke alle få ønskene våre oppfylt her i verden al.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...