Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

6 hours ago, OJ Doe said:

Varmepumpe utgjør en forskjell, uten tvil, men det er ingen relevante biler i dag som leveres uten.

Er nok desverre en del biler som leveres uten. Må f.eks opp i dyreste utgave av Volvo EX30 for å få varmepumpe. Mustang Mach-e har vel heller ikke.

En del kinabiler leveres vel også uten pumpe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, Complexity said:

Er nok desverre en del biler som leveres uten. Må f.eks opp i dyreste utgave av Volvo EX30 for å få varmepumpe. Mustang Mach-e har vel heller ikke.

Polestar 2 har det også som ekstrautstyr. (Men nå har de tatt den i en egen pakke så bare 8000,- for varmepumpe og ikke 30 eller hva det var førkr

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tenk at noe som angivelig skal være så mye bedre trenger mobile verksteder fordi det er så mye problemer med dem…

Sitat fra Facebook kommentarfelt. Husker det ble diskutert her men tror ikke dette argumentet kom frem. Har aldri tenkt på det selv. Måtte le litt.

Minner meg litt om at alt kan kritiseres uansett hvor bra noe kan virke.

Jesus kan gå på vannet. Åja se på han taperen som ikke kan svømme.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 time siden):

Mustang Mach-E ser ut til å få det på 25-modellene, dog på bekostning av størrelsen på frunken. Må si det er en fornuftig endring!

https://www.motor.no/bil/mustang-mach-e-far-varmepumpe-og-mindre-frunk/293403

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Snowleopard said:

Mustang Mach-E ser ut til å få det på 25-modellene, dog på bekostning av størrelsen på frunken. Må si det er en fornuftig endring!

https://www.motor.no/bil/mustang-mach-e-far-varmepumpe-og-mindre-frunk/293403

Bra de tar til fornuft. Får håpe de kjører på med en skikkelig løsning og ikke bare smeller inn en luft-luft pumpe så man uansett må bruke PTC varmer på kalde vinterdager..

• Liker 1
Lenke til kommentar
PgUp skrev (2 minutter siden):

Hmm lurer på om man nettopp ble nazi sympatisør når man kjører tesla.

Ja vi er regne Hitler jugend alle sammen:p

Men som jeg sa i en annen tråd, ikke bra av Elon men tenker det var planlagt med hjerte unnskyldningen for å skape publisitet. Som han altid driver med. Men not good...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

Ja vi er regne Hitler jugend alle sammen:p

Men som jeg sa i en annen tråd, ikke bra av Elon men tenker det var planlagt med hjerte unnskyldningen for å skape publisitet. Som han altid driver med. Men not good...

Jugend er vel bare oss som er i tenkeboksen tenker jeg. 😉

Dere er nok langt verre! 😂

Lenke til kommentar
Duriello skrev (3 minutter siden):

Jugend er vel bare oss som er i tenkeboksen tenker jeg. 😉

Dere er nok langt verre! 😂

Jepp, hele livet etter kjøp av Tesla styres av vår konge og keiser Elon 😂

Men igjen, not cool av Elon! Hva som ligger bak kan en jo bare spekulere i men satser på å håper han beklager snart. 

Edit: innser nå at jeg drar i gang Elon diskusjon i tråden igjen. Sorry! Stopper her 

Endret av Salvesen.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (3 minutter siden):

Jepp, hele livet etter kjøp av Tesla styres av vår konge og keiser Elon 😂

Men igjen, not cool av Elon! Hva som ligger bak kan en jo bare spekulere i men satser på å håper han beklager snart. 

Edit: innser nå at jeg drar i gang Elon diskusjon i tråden igjen. Sorry! Stopper her 

Skal jeg være helt ærlig tror jeg ikke det var intensjonen hans å hylle hitler, men alikevel virkelig absurd øyeblikk mtp hans støtte til ytre høyre i Europa siste tiden.

Tror Elon sitter godt fremdeles mest pga. den ekstreme aksjekursen som er koblet mye til hans innflytelse hos trump.

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...