Peanut Skrevet i går, 08:31 Del Skrevet i går, 08:31 Perfekt! Takk igjen @Salvesen. 😊 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet i går, 09:15 Del Skrevet i går, 09:15 (endret) 22 hours ago, Iterion said: Ja, er litt synd at fargene koster såpass, men på en annen side får man da kanskje en Y som skiller seg bitte bittelitt ut i mengden. Hvit Y ser man jo overalt nå så det er helt uaktuelt for min del. Går aldri for hvit lakk uansett. On 1/10/2025 at 8:29 PM, Zeph said: Betre støydemping og komfort er to av tingene er eg har sakna mest på min MY, så det er positivt, men det vil vise seg kor stor forskjellen er. At blinklysspaken er tilbake er tipp-topp. Den blå og raude kan fort bli fine fargar. Synd at nokre av fargane er så dyre (25k). Då blir det eit hav av kvite som i dag. Blir nok for kostbart å bytte ut min når prisane ikkje går opp, men til og med kan gå ned. Dårleg butikk å eige ein sånn bil i 2-3 år. Ser ut som de tar seg betalt forskjellig for fargene. I NZ så er alle farger inkludert i prisen. Så hva prisene blir her i Norge får vi vel vente å se. Ser ut til at den bare selges med 20 tommer felger også som er inkludert. $85 354 NZ = 544 703 NOK Endret i går, 09:22 av bzzlink felger og pris i NOK 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Complexity skrev (10 timer siden): Forøvrig ett triks man må gjøre for å få 5 snarveier istedenfor bare 4. Det er litt pussig. Det er jo et triks å finne ut at man kan endre også… De har generelt en veldig bra app, men noen ting er så rare. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Nimrad skrev (6 minutter siden): Det er jo et triks å finne ut at man kan endre også… De har generelt en veldig bra app, men noen ting er så rare. Ja ikke alt som gir mening:) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden bzzlink skrev (8 timer siden): I NZ så er alle farger inkludert i prisen. Så hva prisene blir her i Norge får vi vel vente å se. Ser ut til at den bare selges med 20 tommer felger også som er inkludert. $85 354 NZ = 544 703 NOK Det er vel en slags «Launch Series» de selger nå? Kan jo bli endringer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden (endret) Complexity skrev (10 timer siden): Er det så ille det der da? Man er jo aldri i den menyen bare setter opp 5 ting så dukker de opp i widgetn. Forøvrig ett triks man må gjøre for å få 5 snarveier istedenfor bare 4. Det er litt pussig. Nå har vel appen vært ganske lik noen år så kommer kansje refresh snart. Skjedd litt siden appen kom. Eg var ikkje klar over at du kunne endre dei snarveiane før akkurat no. Kvifor har dei ikkje alle alternativa i ein eigen meny? Når du har funksjonar du kan legge til der som ikkje finnes andre stader i appen så er det dårleg design. Kva er trikset for å få fem? Edit: Fann det. Dette må vel vere ein feil? Ingen kan lage ein så idiotisk metode med vilje. Sitat With your right thumb, pick up one of the available icons and drag it over the fourth icon (in the screen above it is the Front Trunk icon), but do not release it. While keeping your right thumb held down, use your thumb on your left hand to press on the 1st icon (in the screen above it is the HVAC icon), and drag it to the second icon (the Defrost icon). The icon you have brought up will move offscreen to the right into the invisible fifth spot. Release both fingers simultaneously and VIOLA a fifth icon will magically appear. Takk for tipset. Endret 17 timer siden av Zeph Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17 timer siden Del Skrevet 17 timer siden 30 minutes ago, Zeph said: Eg var ikkje klar over at du kunne endre dei snarveiane før akkurat no. Kvifor har dei ikkje alle alternativa i ein eigen meny? Når du har funksjonar du kan legge til der som ikkje finnes andre stader i appen så er det dårleg design. Kva er trikset for å få fem? Edit: Fann det. Dette må vel vere ein feil? Ingen kan lage ein så idiotisk metode med vilje. Takk for tipset. Om det er en bug så har de latt være å fjerne den med vilje for det har vært sånn i flere år nå, og appen blir jo oppdatert ganske ofte. Håper forøvrig de klarer å knø ut sentry mode viewer til Android appen snart. Iphone har jo hatt det en stund nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå