Snowleopard Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden (endret) Salvesen. skrev (43 minutter siden): Ja litt skeptisk selv, fortsatt dårlige bilder så avventer med å konkludere. De har jo allerede gjort store forandringer på det ytre så det er jo lov å håpe! Drømmen hadde vært noe comfort seter ala BMW på 2010 tallet(mulig de fortsatt har det, men sist jeg hadde det i 5 serie) samt luft fjæring. Ellers så tror jeg ikke at jeg har noen ønsker. Eller, kanskje headup, men det er jo utelukket ift det Elon har sagt tidligere. Fronten på disse bildene, så jo nesten ikke ut, så håper virkelig det er bildene og kvaliteten på de det er feil med, og at det ser langt bedre ut i virkeligheten. Hadde jo håpt på noe som så flatere ut over panseret og mer "kantete" front, og ikke så veldig skrånende som det ser ut her. Fra siden og bak ser det langt mer ok ut, men bildet forfra, not so much IMHO! Så vet vi jo intet om interiøret her, eller alle andre nyheter, endringer og (forhåpentligvis) forbedringer fra dagen TMY. Sagt på en annen måte, mer TM3H-aktig front, håpte jeg på... Endret 23 timer siden av Snowleopard Lagt til siste setning 2 Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Rart å forandre fronten så mye uten å forbedre utseendet. Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Snowleopard skrev (5 minutter siden): Sagt på en annen måte, mer TM3H-aktig front, håpte jeg på... Der ut til at de allerede forlatt formspråket til highland til fordel for Cybertruck. Cybertaxien hadde jo noenlunde like frontlykter. Ikke helt overbevist om hvorvidt en så lav lykteprofil vil gjøre noen forbedring på en såpass høy bil. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 20 hours ago, AL123 said: Ikke noe som er i nærheten av prisen på en bil. Uansett har du tydeligvis ikke fulgt med på utviklingen de siste ukene. Nå er det faktisk mye bedre å kjøpe hvilken som helst kinesisk bil (bortsett fra Hongqi) fremfor Tesla (hvis en ser bort fra det faktum at kinesiske biler stort sett er dritt). Men du er jo med å direkte støtte Putin ved å gi penger til Kina? 2 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden 24 minutes ago, AL123 said: Der ut til at de allerede forlatt formspråket til highland til fordel for Cybertruck. Cybertaxien hadde jo noenlunde like frontlykter. Ikke helt overbevist om hvorvidt en så lav lykteprofil vil gjøre noen forbedring på en såpass høy bil. Nei, får Kina vibber her. En annen ting er at det er en veldig lav lykteprofil, får de virkelig plass til full lys der? Eller sitter det i de lyktene under montro? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Vet ikke om jeg er enig i at kinesiske biler er dritt, men det sitter ekstremt langt inne å kjøpe en.. Men det får bli nok OT. Vet vi noe mer sånn ca når vi får mer håndfast info? Er det noe pressekonferanse eller noe planlagt? 🙂 (Om Juniper ofc) Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden bzzlink skrev (1 minutt siden): Nei, får Kina vibber her. En annen ting er at det er en veldig lav lykteprofil, får de virkelig plass til full lys der? Eller sitter det i de lyktene under montro? På cyber sitter de vell under om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden bzzlink skrev (1 minutt siden): Nei, får Kina vibber her. En annen ting er at det er en veldig lav lykteprofil, får de virkelig plass til full lys der? Eller sitter det i de lyktene under montro? Les svaret mitt litt lengre opp! 😉 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Ryktes om at den skal ut ved midnatt, hvilken tidssone aner jeg dog ikke😂 Hadde jeg vist det hadde jeg satt meg i bilen og bestilt via skjermen der. Som sist bil. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden AL123 skrev (9 timer siden): Det er nok ikke over din fatteevne, men over ditt kunnskapsnivå, så det finnes håp. AL123 skrev (9 timer siden): Åpenbart.... Elsker at du er her og hever nivået som vanlig! 🥰 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden (endret) Snowleopard skrev (1 time siden): Fronten på disse bildene, så jo nesten ikke ut, så håper virkelig det er bildene og kvaliteten på de det er feil med, og at det ser langt bedre ut i virkeligheten. Ja dette var ikke helt det eg forventet. Og hadde ikke de største forventningene heller. Men vanskelig å si noe konkret ut fra de bildene. Og andre ting teller mye. Kjøpte ikke dagens Y heller fordi den var så sinnsykt pen.... Endret 22 timer siden av Jotun Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden https://carnewschina.com/2025/01/09/refreshed-tesla-model-y-juniper-spied-without-camo-in-china-interior-revealed/ Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Mag ne skrev (2 minutter siden): https://carnewschina.com/2025/01/09/refreshed-tesla-model-y-juniper-spied-without-camo-in-china-interior-revealed/ Fra linken din, kommer langt bedre bilder, dette ser bra ut og mer i tråd med hva jeg forventet. Man ser også klarere hvor hovedlysene ligger, under "led-baren" og dagskjørelysene: Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Snowleopard skrev (1 minutt siden): Fra linken din, kommer langt bedre bilder, dette ser bra ut og mer i tråd med hva jeg forventet. Man ser også klarere hvor hovedlysene ligger, under "led-baren" og dagskjørelysene: Akkurat det bildet har sirkulert siden oktober. Men at den sammelignes med xpeng g7 er nok et kompliment. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden Ser det er nytt ratt, Cybertruck ratt? Og ser de holder litt rart, er det blink knapper på baksiden kanskje? Som gir skiftere i sportsbiler? Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Jotun skrev (1 time siden): Elsker at du er her og hever nivået som vanlig! 🥰 Takker, men når det er sagt, så skal det ikke så mye til 🙂 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden bzzlink skrev (2 timer siden): Men du er jo med å direkte støtte Putin ved å gi penger til Kina? Du er med å gi penger til Putin ved å kjøpe Tesla også, eller VW for den del. Det er uansett slik at de fleste kinesiske produsentene er eid av private etrepenører uten noe kontroversielt politisk ståsted, og som atpåtil betaler begrenset med skatt. Unntaket er Hongqi og Voyah, som er direkte styrt av den kinesiske staten. Det skal uansett mye til for at jeg forfekter boikott av private selskap eller nasjoner. Om produsenten er eid av en kinesisk statsborger eller om eieren støtter Trump , så er det selvsagt ikke ideellt, men ikke nok til at jeg boikotter eller moraliserer over andre som handler der. Det vi nå har sett de siste ukene er imidlertid betydelig mer alvorlig. Her snakker vi om en person som prøver hardt å destabilisere demokratiske land, og som atpåtil støtter invasjon av vennligsinnede allierte. Jeg mener bestemt at alle oppegående borgere bør gjøre sitt for å begrense makten til først og fremst Elon Musk, men også andre personer som prøver å gjøre USA om til et oligarki, feks Jeff Bezos. Til slutt vil jeg si at sammenligningen med Volvo er direkte tåpelig. Volvo og Tesla ligger bortimot i motsatt ende av skalaen når det gjelder hvilken produsent en bør støtte. 4 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 25 minutes ago, AL123 said: Du er med å gi penger til Putin ved å kjøpe Tesla også, eller VW for den del. Det er uansett slik at de fleste kinesiske produsentene er eid av private etrepenører uten noe kontroversielt politisk ståsted, og som atpåtil betaler begrenset med skatt. Unntaket er Hongqi og Voyah, som er direkte styrt av den kinesiske staten. Det skal uansett mye til for at jeg forfekter boikott av private selskap eller nasjoner. Om produsenten er eid av en kinesisk statsborger eller om eieren støtter Trump , så er det selvsagt ikke ideellt, men ikke nok til at jeg boikotter eller moraliserer over andre som handler der. Det vi nå har sett de siste ukene er imidlertid betydelig mer alvorlig. Her snakker vi om en person som prøver hardt å destabilisere demokratiske land, og som atpåtil støtter invasjon av vennligsinnede allierte. Jeg mener bestemt at alle oppegående borgere bør gjøre sitt for å begrense makten til først og fremst Elon Musk, men også andre personer som prøver å gjøre USA om til et oligarki, feks Jeff Bezos. Til slutt vil jeg si at sammenligningen med Volvo er direkte tåpelig. Volvo og Tesla ligger bortimot i motsatt ende av skalaen når det gjelder hvilken produsent en bør støtte. Hva er det egentlig Musk har gjort galt, at han støtter en av Tysklands største partier? Har sett et par intervjuer mer han og leser biografien. Virker som han jobber for det beste for menneskeheten. Da ut i fra sine forutsetninger og ideer om hva som er best. Men har full respekt for at noen mener han bør stoppes. Noen må i hvert fall stoppe Tyskland fra å gjøre enda flere feil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden bzzlink skrev (3 timer siden): Nei, får Kina vibber her. En annen ting er at det er en veldig lav lykteprofil, får de virkelig plass til full lys der? Eller sitter det i de lyktene under montro? Ringen er slutta. Kina kopierer Tesla og Tesla kopierer Kina. 4 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden bzzlink skrev (11 minutter siden): Hva er det egentlig Musk har gjort galt, at han støtter en av Tysklands største partier? Har sett et par intervjuer mer han og leser biografien. Virker som han jobber for det beste for menneskeheten. Da ut i fra sine forutsetninger og ideer om hva som er best. Men har full respekt for at noen mener han bør stoppes. Noen må i hvert fall stoppe Tyskland fra å gjøre enda flere feil. Wow..... 4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå