bshagen Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Tråden døpes om til Tesla-kaféen Endret 4. juli 2022 av bshagen 6 Lenke til kommentar
oophus Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Det å høre på klager skal de ha at de gjør. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Inb4FUD Det overlever vi vel? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hører rykter om prisreduksjon. Er det konkret data på dette? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Oi! Det kan være interessant, siden jeg skal handle nå. Hvor hørte du ryktet? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hører rykter om prisreduksjon. Er det konkret data på dette? Det har kommet flere av de i USA og Kina har nå fått AP inkludert. Her hjemme tror noen at de dropper dokumentavgift, men det er usikkert enda. Jeg ville ikke tatt høyde for det iallefall Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Overhørt kaffemaskinprat på jobb. Tror ikke det blir en Model 3 på meg denne gangen, mest pga. økonomisk prioritering, men kanskje det blir noe neste år. Elbil blir det uansett, og BMWen min bikket akkurat 180k. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Er dette et slags "motsvar" fordi de har nådd insentiv-grensene i USA mon tro? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Er dette et slags "motsvar" fordi de har nådd insentiv-grensene i USA mon tro? Ja stemmer I Kina er det nok for å øke salg, hørt at det er under par. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Da spørs det nok om vi får se noen særlig prisendringer her ja. Eller burde jeg avvente litt før jeg legger inn bestillingen? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Da spørs det nok om vi får se noen særlig prisendringer her ja. Eller burde jeg avvente litt før jeg legger inn bestillingen? Alltid noe å vente på hos Tesla. Personlig hadde jeg ikke gjort det:) Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Ser den, men om det potensielt er prisen av AP, så er det jo 40k forskjell Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Bestilte en del utstyr fra Amazon i dag, kjekt om flere deler om de kommer over kjekke ting som en kan bestille til bilen er her Jeg kom over: -Trådløs lade "pad" til midtkonsoll -Folie til midtkonsoll(hvit matt) -Gummi matter til koppholder, midtkonsoll osv(svart/hvit) -Led lys til interiør(Mer lys enn standard) -Decal/klistermerker til "dørhåndtakene". Er vist utrolig mange som sliter med å finne disse knappene som ikke er merket på noe vis.. -Skjermbeskyttelse Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ser den, men om det potensielt er prisen av AP, så er det jo 40k forskjell Absolutt! Men jeg tror egentlig ikke det blir aktuelt. Uansett så kan du vederlagsfritt levere inn bilen ila 3 dager etter overtakelse, om det skulle skje endringer Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Ikke om du har prøvekjørt bilen vel? (Noe jeg har gjort) Bestilte en del utstyr fra Amazon i dag, kjekt om flere deler om de kommer over kjekke ting som en kan bestille til bilen er her Jeg kom over: -Trådløs lade "pad" til midtkonsoll -Folie til midtkonsoll(hvit matt) -Gummi matter til koppholder, midtkonsoll osv(svart/hvit) -Led lys til interiør(Mer lys enn standard) -Decal/klistermerker til "dørhåndtakene". Er vist utrolig mange som sliter med å finne disse knappene som ikke er merket på noe vis.. -Skjermbeskyttelse Da veit du hva du har å gjøre når du får alt dette Forøvrig, om dere ikke visste det, så har Dreamcase også kommet ut med en sove-løsning for Model 3. Bestilles her:https://dreamcase.eu/configurator-3-0/?brand=tesla&model=3 Dette er noe jeg kikker litt på, liker tanken på å sove i bilen om jeg er på tur Endret 9. februar 2019 av bshagen Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 -Decal/klistermerker til "dørhåndtakene". Er vist utrolig mange som sliter med å finne disse knappene som ikke er merket på noe vis.. Hva er dette? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ikke om du har prøvekjørt bilen vel? (Noe jeg har gjort) Da veit du hva du har å gjøre når du får alt dette Forøvrig, om dere ikke visste det, så har Dreamcase også kommet ut med en sove-løsning for Model 3. Bestilles her: https://dreamcase.eu/configurator-3-0/?brand=tesla&model=3 Dette er noe jeg kikker litt på, liker tanken på å sove i bilen om jeg er på tur Ja da er det vell bare en dag Heftig pris! Men greit å ha noe som passer akkurat! Jeg har en brettbar madrass som jeg har brukt i mine model S. Den passer nok greit i model 3'en også. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hva er dette? https://www.amazon.com/gp/product/B07MGQMWJ7/ref=ppx_od_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Skal høre med selgeren på mandag, om han er seriøs, så kan han gi meg et vettugt svar syns jeg.Madrassen er litt dyr ja, men det er jo en komplett løsning med koffert som er enkelt å sette opp kjapt. Hvordan har du gjort det før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå