Brills Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Dette gjør at jeg ikke får oppdatert eller innstallert noe som helst, verken windows update eller andre programmer. Er det mulig å få fikset dette. Eldre pc (ca 5 år) med Windows 8.1.. Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Se om dette hjelper: Use the Windows key + X keyboard shortcut to open the Power User menu and select Command Prompt (Admin). Type the following command and press Enter: DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth Lenke til kommentar
Brills Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Nå er jeg på ukjent farvann.. Det sto på norsk her da.. ledetekst (administrator)? Da kom det opp et svart vindu. Skal jeg skrive det etter der det står c:\WINDOWS\system32>? Eller trykke enter først? Kan jeg ikke forstyrre hele systemet om jeg begynner med dette? Leste et sted at å fikse dette manuelt bør kun gjøres av erfarne brukere.. og at uerfarne brukere bør benytte en spesial-programvare som er utviklet for å reparere windows-feil. PC-repair-kit. Er det til å stole på? Endret 9. februar 2019 av Brills Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Nå er jeg på ukjent farvann.. Det sto på norsk her da.. ledetekst (administrator)? Da kom det opp et svart vindu. Skal jeg skrive det etter der det står c:\WINDOWS\system32>? Kan jeg ikke forstyrre hele systemet om jeg begynner med dette? Leste et sted at å fikse dette manuelt bør kun gjøres av erfarne brukere.. og at uerfarne brukere bør benytte en spesial-programvare som er utviklet for å reparere windows-feil. PC-repair-kit. Er det til å stole på? Hei, Ledetekst er den norske oversettelse av command prompt. Teksten er tatt fra Windows Central hvis du ønsker en utdypning om de forskjellige kommandoene. Helt ufarlig. :-) Lenke til kommentar
Brills Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2019 Hei, Ledetekst er den norske oversettelse av command prompt. Teksten er tatt fra Windows Central hvis du ønsker en utdypning om de forskjellige kommandoene. Helt ufarlig. :-) Takk for svar! Fant tilsvarende oppskrift på microsoft sine supportsider også etterhvert. Jeg har prøvd nå, så får vi se hvordan det går. Ser ut til at det går litt sent, har kommet til 40 % nå, og det sto lenge på 20 % først.. Men vi har litt trøbbel med treigt nett her for tiden, så kanskje det er årsaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå