LogiiC Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ny triumf for En av de lette som nærmer seg jackpotten ytterligere.E-SPORT: Vant King of Nordic for andre uke på rad Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Helt uintresant e sport er ikke noe vi intreserer oss med, det er vel for de med spesielle intresser! jeg tror 99% av lesere ikke har noe intresse av dette! Kanskje redusere staben med 80 % så de kan snakke om "data spill" istedfor denne esporten som ingen liker? så kanskje gamer kan gå i pluss ? ingen jeg kjenner er intresert i e sport det er bare dere som på død og liv må ha dette søppelet! Endret 10. februar 2019 av Tåka Lenke til kommentar
raichi Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Helt uintresant e sport er ikke noe vi intreserer oss med, det er vel for de med spesielle intresser! jeg tror 99% av lesere ikke har noe intresse av dette! Kanskje redusere staben med 80 % så de kan snakke om "data spill" istedfor denne esporten som ingen liker? så kanskje gamer kan gå i pluss ? ingen jeg kjenner er intresert i e sport det er bare dere som på død og liv må ha dette søppelet! Bra Norge kompis 1 Lenke til kommentar
ThomasGF Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Helt uintresant e sport er ikke noe vi intreserer oss med, det er vel for de med spesielle intresser! jeg tror 99% av lesere ikke har noe intresse av dette! Kanskje redusere staben med 80 % så de kan snakke om "data spill" istedfor denne esporten som ingen liker? så kanskje gamer kan gå i pluss ? ingen jeg kjenner er intresert i e sport det er bare dere som på død og liv må ha dette søppelet! Sorry kompis men med antall påmeldte i Telenor ligaen tror jeg vi trygt kan si at du er rimelig på bærtur når du sier at 99% ikke bryr seg om e-sport 1 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Helt uintresant e sport er ikke noe vi intreserer oss med, det er vel for de med spesielle intresser! jeg tror 99% av lesere ikke har noe intresse av dette! Kanskje redusere staben med 80 % så de kan snakke om "data spill" istedfor denne esporten som ingen liker? så kanskje gamer kan gå i pluss ? ingen jeg kjenner er intresert i e sport det er bare dere som på død og liv må ha dette søppelet! bryr meg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå