Gå til innhold

Galaxy Note 9 vs Mate 20 Pro som laptop erstatter

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av en av skribentene på Techradar som tester ut å erstatte PCen helt med en Galaxy Note 9, så fikk jeg lyst til høre hva dere tenker om å gjøre det samme- enten med Note 9, eller med Mate 20 Pro.

Journalisten var ganske tydelig på at pennen som kommer med Note 9 var to stor nytte, spesielt etter at han oppdatert muligheten for å skrive på skjermen med pennen, og at telefonen automatisk gjorde om teksten til vanlig word-fil (pc skrift).

Jeg ser så klart bort fra alt som heter spilling og heftig redigering her, men faktisk er jo muligheten til avansert redigering til stede.

Noen tanker om hvilken telefon som ville gjort seg best? Mate 20 Pro støtter vel penn, men den har ingen dedikert "holder".

Her er for øvrig artikkelen

https://www.techradar.com/news/can-i-really-ditch-my-pc-for-a-samsung-note-9-smartphone

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenker vel det samme. Spent på å se om annonseringen av S10 kan lege noen føringer for hva som venter av Note til høsten. Når det er sagt så fremstår Note 9 i dag som en så god telefon, at jeg tviler på at en Note 10 eventuelt vil gjøre de oppgavene jeg trenger å gjøre, noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...