overwatch Skrevet 8. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2019 Hadde et scenario her nå. Bor et boligfelt der det er to ganske lange bakker for å komme frem. Når jeg dro avgårde idag var det fint føre. Når jeg kom hjem hadde det regnet en god del. Det var rett og slett ren is med vann på. Umulig å komme seg opp bakken. Endte med at jeg måtte parkere bilen ved en skole, å gå hjem. Problemet nå er at det var umulig å gå hjem også. Endte til slutt med at jeg klatret opp skråningen til huset gjennom en halvmeter med snø. Jeg kom meg hjem til slutt, men tror ikke det ville vært løsningen for alle andre som bor her. Hva gjør man egentlig?Er klar over at det eksisterer brodder, men det var utilgjengelig. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2019 Ring taxi. Hvordan Achmed skal klare å kjøre deg hjem er hans problem. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Hadde et scenario her nå. Bor et boligfelt der det er to ganske lange bakker for å komme frem. Når jeg dro avgårde idag var det fint føre. Når jeg kom hjem hadde det regnet en god del. Det var rett og slett ren is med vann på. Umulig å komme seg opp bakken. Endte med at jeg måtte parkere bilen ved en skole, å gå hjem. Problemet nå er at det var umulig å gå hjem også. Endte til slutt med at jeg klatret opp skråningen til huset gjennom en halvmeter med snø. Jeg kom meg hjem til slutt, men tror ikke det ville vært løsningen for alle andre som bor her. Hva gjør man egentlig? Er klar over at det eksisterer brodder, men det var utilgjengelig. LØPESKO MED PIGG https://www.oslosportslager.no/produktkategori/lopesko-med-pigg-herre-4-5848.aspx 2 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Er dette virkelig en problemstilling? Vi stammer da fra vikinger for f***! Evt. kan man ringe kommunen... 3 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Da ringer man strøvakta! 02800 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Kjetting til bilen og strøsand også kjekt med brodder (til skoene) i bilen til når du skal legge på kjetting Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Må bare ta leksa og lære å følge med bedre på værmeldinga. Bruke yr.no aktivt. Være proaktiv. Endret 9. februar 2019 av Taurean Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Det er bare å gi opp og innse at boligen din har blitt tatt tilbake av naturen. Ring forsikringsselskapet og erklær huset som totalskadet. Fra spøk til revolver: Strøsand og tinesalt får man kjøpt på Biltema. 5 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg kom meg så vidt bort til broren min idag. Var is hele veien (dog ingen oppoverbakker, er livredd for å dette. ). Men når jeg skulle gå hjem, så regnet det og var varmegrader, så mesteparten av isen hadde smeltet. Men er meldt kuldegrader igjen imorgen og på Mandag, så skal bli morsomt å komme seg til butikken da. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Det er bare å gi opp og innse at boligen din har blitt tatt tilbake av naturen. Ring forsikringsselskapet og erklær huset som totalskadet. Fra spøk til revolver: Strøsand og tinesalt får man kjøpt på Biltema. åh... den telefonsamtalen hadde jeg betalt for å høre 1 Lenke til kommentar
Kirikovski Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Kunne du ha investert i kjøretøy med belter? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Dette er noe alle som en eller annen gang skal utenom nysalta vei burde ha med seg i bilen. Hadde løst situasjonen og hadde ikke kosta deg mere en 5-10 minutter ekstra. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Eller hva med knipetak Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Har "heldigvis" ikke fått bruk for kjettingen jeg har i bilen, og ikke prøvd å sette den på heller... blir utsatt hele tiden Ikke hatt så mye bruk for 4x4 heller, kjører stort sett med bakhjuls Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Trenger kjettinger hver vinter på firmabilen og har etter 16 år med firmabil ikke blitt sittende fast eller ikke kommet meg fram til kundene. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2019 Eller hva med knipetak 80 tallet ringte å ville ha igjen knipetakene sine. Har ikke sett dette på mange år så tviler på at det er noe du for tak i lengere. Lenke til kommentar
overwatch Skrevet 10. februar 2019 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2019 Takk for alle forslag Tror det mest fornuftige valget her i gården blir kjetting. Har fulgt med på "tripometeret" når jeg kjører i til boligfeltet og det er ca 300m til huset. Tror jeg hadde blitt halvgal og fattig å gå til innkjøp av strømidler til dette Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2019 Leier helikopter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå