Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

vært gjennom en lengre tid med depressjon men nå har jeg komet meg

Dude12234

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gjennom en lengre tid med depressjon men nå har jeg komet meg :w00t:

Å forandre sitt syn på stort sett alt hjalp meg veldig. :eek: Er igrunnen den beste forklaringen jeg kan komme på... :huh: Ihverfal kortversjonen. Den lengre er vel at det hjalp meg å finne andre ting til å bry meg om i steden for filmer og serier til å trøste meg selv og få tiden til å gå. :sleep2:  Fant jeg andre ting å se på humor, :dribble:vitenskapelige ting :hmm:  :dremel: som førte meg til spirituelle ting :love: som igjen førte meg til konspirasjoner :omg: Kanskje best å holde seg tilbake til spirituelle :innocent:  ting for dei fleste... ;) Desto lenger en går inn i konspirasjoner desto mer begynner en å føle seg som Alice i eventyrland. :ninja:  :fun:  :rofl:Klart dette er det som virket for meg :) Og enn persons kur :new_woot: kan være en annens forbannelse :realmad: Det beste er nok å finne noe som virker for en selv. :whistle: En vanskeleg del for meg når jeg var deprimert var vel å forholde meg til venner og familie. :cry: Ikke hadde jeg noe lyst til å møte nye folk heler. :blush:  likte best å holde meg for meg selv :grumpy:  fant mye trøst i drikke selv om det jo gjorde økonomien enda strammere. :wallbash: Så jeg vil ikke anbefale noe av det. :ermm:  Prøv heller å komme deg ut og treffe nye folk gå turer i naturen gå på besøk til folk du kjenner :thumbs: ikke bare sit og drikk for deg selv om du har den greia. :yucky:  En god plass til å møte nye folk kan være bibliotek har du problem med folk er det ikke så værst å bare site og lese for seg selv :whistle: en plass det er andre. Og går du på bar kan det være vanskeleg å huske folk igjen. :glare: Dette er mine råd følg dem finn andre råd eller spør om hjelp hva som en virker for deg :new_woot: depressjon er være en ulven og jeg unner ingen den. ;)

Kanskje jeg har blitt gal men jeg har verden å skylde på :tease:

Kanskje dette kan hjelpe noen fant litt nytte i det selv.

Endret av Dude12234
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges for brudd på retningslinjenes regel om overdreven bruk av smilies

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...