Smedsrud Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Denne nettleserappen gjør Netflix mye bedre Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Syns det er så mye krøll med HDR i windows. Så plages jeg med 5.1 i chrome (vet ikke engang om det er støtte for det). Så hos meg er appen som er innebygd på tven langt å foretrekke. Der svitsjer tven selv til HDR-mode automatisk om det er innhold, og 5.1 går smertefritt til receiver via hdmi 4 Lenke til kommentar
normal123 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Gi meg dette til Apple TV så fornyer jeg kanskje abonnementet. Lenke til kommentar
Kay Arne Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Syns det er så mye krøll med HDR i windows. Så plages jeg med 5.1 i chrome (vet ikke engang om det er støtte for det). Så hos meg er appen som er innebygd på tven langt å foretrekke. Der svitsjer tven selv til HDR-mode automatisk om det er innhold, og 5.1 går smertefritt til receiver via hdmi Du kan fint deaktivere HDR funksjonen i windows om du skulle ønske det. Hva gjelder 5.1 i chrome så har ikke det plaget meg nevneverdig. Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Selv om funksjonene som er nevnt er bra, stoler jeg ikke på apper som agerer med abb. tjenester. Vipps så er kontoen din i hendene på en russer 4 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jeg tror minst 90% bruker Netflix fra en app, veldig få som får glede av dette. 6 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Gjør Netflix bedre? Skaff deg VPN og se på Amerikansk Netflix 3 Lenke til kommentar
Billon Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Har en imdb addon til Netflix for Firefox. Stor fornøyd. Hater Netflix sine egne ratings på serier og filmer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Sikkert fint og flott det, men Chrome vil jo ikkje vise høgare kvalitet enn 720p, så eg brukar ikkje den til sånt. 2 Lenke til kommentar
Remi Haugen Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Denne nettleserappen gjør Netflix mye bedre Så bra at artikkelforfatter skriver om chrome, å så bruker han bilde av en safari nettleser. TABBE!! 4 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Det er vel ikke disse tingene som irriterer i Netflix. Server jo idiot interfacet med ribbons i kategorier Netflix har bestemt. Filter og søkevalg, det er det som mangler. 2 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Har en imdb addon til Netflix for Firefox. Stor fornøyd. Hater Netflix sine egne ratings på serier og filmer. Du strekker begrepet langt ved å kalle det systemet Netflix nå har for "ratings" "Hei, dette er den nye serien/filmen vår. Vi vil at du skal se den. Siden dette er en Netflix Original, så er den automatisk 98% match med deg." 6 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Denne nettleserappen gjør Netflix mye bedre Så bra at artikkelforfatter skriver om chrome, å så bruker han bilde av en safari nettleser. TABBE!! Et troll i et kommentarfelt prøvde å drite ut noens arbeide før han sjekket fakta selv. Tabbe! 3 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Denne nettleserappen gjør Netflix mye bedre Så bra at artikkelforfatter skriver om chrome, å så bruker han bilde av en safari nettleser. TABBE!! Et troll i et kommentarfelt prøvde å drite ut noens arbeide før han sjekket fakta selv. Tabbe! Hehe :-D Han så sikkert at dette var macOS og at det ikke så helt likt ut som Chrome for Windows, og tenkte derfor at dette var Safari. 2 Lenke til kommentar
Remi Haugen Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Et troll i et kommentarfelt prøvde å drite ut noens arbeide før han sjekket fakta selv. Tabbe! Et troll i et kommentarfelt prøvde å drite ut noens arbeide før han sjekket fakta selv. Tabbe! Det var Journalisten sin det... Lenke til kommentar
Romain Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Syns det er så mye krøll med HDR i windows. Så plages jeg med 5.1 i chrome (vet ikke engang om det er støtte for det). Så hos meg er appen som er innebygd på tven langt å foretrekke. Der svitsjer tven selv til HDR-mode automatisk om det er innhold, og 5.1 går smertefritt til receiver via hdmi Det stemmer at Chrome ikke støtter 5.1 lyd, derfor har Netflix egen app til Windows som du finner i Microsoft Store. Aner ikke om den støtter HDR Lenke til kommentar
Romain Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Et raskt internettsøk og jeg ser at HDR-støtte ble lagt til Netflix sin Windows app i 2017 Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Mulig jeg ikke er oppdatert, men sist jeg sjekket måtte man bruke appen til netflix (ikke nettleser) om man vil ha surround og høyeste bildekvalitet? Den mangler absolutt støtte for intuitive tatstatursnarveier, men jeg vil tro at bilde og lyd trumfer betjening for de fleste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå