Crayonz Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jeg kom nettop over en vare som var misstenkelig billig og misstenker at varen er feilaktig priset. jeg la inn en ordre på 2 av samme varen. (det er en forrhåndsbestilling, så varen blir ikke sendt før om en god stund) jeg lurer på om bedriften har lov å til å kansellere orderen min når de eventuelt merker feilen. jeg er ingen ekspert, men mener å ha hørt at man skal få varen til den prisen som er annonsert. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jeg tror denne artikkelen kan gi deg informasjonen du ønsker: https://www.dinside.no/okonomi/elkjop-nektet-a-levere-mac-til-3500-kroner/70135439 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Sidan du har forstått at prisen nok er feil, og sidan du ikkje har gjort forsøk på å få stadfesta at den mistenkelege lave prisen, så kan selger avbryte salget. Dersom situasjonen hadde vært slik at du hadde grunn til å tru at dette var eit godt tilbud og ikkje ein feil så kunne du krevd at selger oppfyller avtalen. Vell å merke etter at selger har benrefta kjøpet ved å sende ordrebekreftelse. Endret 8. februar 2019 av The Avatar 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå