Matrhiaz1999 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hva er å anbefale av gammel pickup? (Nissan Navara, Mitsubishi L200 og Toyota Hilux? Noe spesielt jeg bør så opp for ved kjøp av en pickup? Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hilux er jo kjent for å være udødelige, så hvis holdbarhet er et viktig punkt ville jeg gått for den. 2 Lenke til kommentar
Kontorpult (Øystein) Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Gå for Volkswagen Amarok. Personlig mener jeg det er en mye bedre bil, bedre støyisolert, bedre kjøreegenskaper. Mindre rusproblemer 3 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Gammel Navara har veldig store problemer med rammene... https://www.parkers.co.uk/vans-pickups/advice/2017/nissan-navara-snapped-chassis/ 2 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hvis du må velge mellom L200, Navara og Hilux så er Hilux soleklart den beste. Men en relativt rustfri Hilux ligger som regel en del høyere i pris enn de andre. Nå vet ikke jeg hva du mener med gammel men kansje Isuzu er et alternativ?. 1 Lenke til kommentar
Matrhiaz1999 Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Hvis du må velge mellom L200, Navara og Hilux så er Hilux soleklart den beste. Men en relativt rustfri Hilux ligger som regel en del høyere i pris enn de andre. Nå vet ikke jeg hva du mener med gammel men kansje Isuzu er et alternativ?. Det er fullt mulig Endret 9. februar 2019 av Matrhiaz1999 Lenke til kommentar
Matrhiaz1999 Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hvor gammel tenker du? Kjører ofte en 2000 mod L200. Elendig svingradius, svak girkasse og differensial fremme og bruker mye diesel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå