Gå til innhold

Kabinett: LianLi eller Thermaltake


Anbefalte innlegg

Du kan ikke spørre om sånt på et forum. Det er som en Intel vs AMD krig (AMD ruler). Den ene er en mercedes (lian li), elegant med rene linjer.

Den andre er en litt mer rånete bmv, farger,  stoort vindu, litt harry.

 

Du må nok selv bestemme hva du vil ha...

:xmas: god jul :xmas:

Ja,de er vell i grunna sant de...

Men det kan jo vere noen som har har erfaringer.. fordi det er altids + og - ,dei er eg intrisert i å høre :yes: ...

Synest i grunna att begge kabinetta(Lian Li og Thermaltake)er ganske rå!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk ut netconnection for å ta en titt på CoolerMaster sine kabinett. Jeg har ATC111B-SXD selv og er veldig fornøyd, hadde jeg kjøpt nå hadde jeg kanskje valgt det sorte wavemaster kabinettet :p

 

Ta deg en titt, definitivt verdt det!

 

Og om kvaliteten: Tomshardware sa om CoolerMaster sine kasser i sitt siste review: "What do you say to a manufacturer that has done everything right?"

Da refererte de til ATC201 (Praetorian) og TAC01 (Wavemaster). Alle de dyrere coolermaster kabinettene er bygget på samme ramme, så det gjelder for alle - mitt for eksempel, har dør foran som skjuler drevene, og et fint vindu på siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp kjøpt meg ett Lian Li PC65BUSB :blink: .

Hadde STORE forhåpniger om de.I følge "alle" tester har det fått så si topp score.

Og en av grunnene eg kjøpte kabinettet var fordi det skulle vist vere ett av dei beste når det gjalt kjøling kun basert på vifter..Men der tok eg vist feil :dontgetit: .

Med nye kabinettet ligger eg på ca 40c på cpu og med det gamle Chieftec låg eg på 36c..ikke att er så mange grader da men alika vell så håpte eg å gå ned i temp! :no:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar
Tusen takk for alt folkens. Nå har jeg bestilt et Lian Li PC65 kabinett!

Thermeltake er  litt Harry må nok si det! Sorry til dere som syntes Thermeltaker er et bra Kabinett, men dere fikk meg ikke til å velge det! :ermm:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

Lykke til da... det er et drittbra kabinett. Du vil bli meget fornøy :thumbup:

 

-Personlig har jeg gått litt fra både Thermaltake og Lian-Li og ser litt på antec sin Lan-Boy eller super LanBoy men både Lian-Li og thermaltake har meget god kvalitet så det kommer vel ned til hvilket design du liker :yes:

 

Men som sagt lykke til :thumbs: du vil bli fornøyd med pc65 altsaa :w00t:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...