akelbo Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 De samuraiene hadde skarpe sverd, gitt.Ny Sekiro-trailer gir et glimt av spillets bakgrunnshistorie Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Ingen andre spill jeg gleder meg så mye til som dette Vekk meg 22 mars..... 2 Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hnng, må.. ha.. nå..! +nioh 2 Lenke til kommentar
Claizer Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ingen andre spill jeg gleder meg så mye til som dette Vekk meg 22 mars..... Jepp. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hnng, må.. ha.. nå..! +nioh 2 Ja gleder meg til Nioh 2 også. Mange som mener Sekiro er likt Nioh, det er totalt skivebom. Jeg elsker dark souls, bloodborne osv. Men likte godt Nioh også selv om dt har stort forbedringspotensiale. Spillte akkurat Lords of the fallen også. Det var faktisk bra selv om frameraten var elendig og en del andre småfeil. The surge er også verdt å prøve om du liker den typen spill. Kan opplyse om at The surge 2 og Lords of the fallen 2 også kommer. La oss for guds skyld bare håpe at bloodborne 2 også kommer en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 10. februar 2019 Del Skrevet 10. februar 2019 Omae wa mou shindeiru.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Ultra fet setting, som gjør det veldig interessant. Men om dette blir en slik kav vanskelig tålmodighetsprøve størst det om det er vits i for meg å prøve Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Omae wa mou shindeiru.. Nydelig, den der er en favoritt Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Det virker ufattelig kjedelig! Pent utseende, men slik konstant repetering er ikke verdt å kaste bort tiden på! Lenke til kommentar
Kureno Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 Det virker ufattelig kjedelig! Pent utseende, men slik konstant repetering er ikke verdt å kaste bort tiden på! Å ja, da gleder jeg meg visst ikke lenger likevel.. Kappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå