Xekdkdkddkd12 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 heisann jeg skulle sette meg ned for å spille litt idag når jeg logger inn på playerunknowbattleground så har jeg en fps fra 1-40 vaneligvis så har jeg en fps på 110-150 .. er det skjermkortet mitt som er gått i stykker? kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Kan du sjekke GPU temperatur gjennom HWMonitor? Lenke til kommentar
Xekdkdkddkd12 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 her kan du se;) Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Utelukker for det meste hybelkaniner, men hvordan er temp under load? Merker du stutters/freeze in-game? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) pcen oppdatert=? Drivere å alt up to date? Spill oppdatert?temp når du spiller? mye hybelkaniner i pcen?kjørt antiviruset for å sjekke for virus? Endret 9. februar 2019 av sveibuen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå