uranus Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei Jeg trenger webside design forslag til en side som jeg vil lage. Jeg og en venn lager musikk og vi kaller oss 3PM. PoleCat har designet cover som var veldig bra og nå trenger vi en webside. Vi trenger selve siden og en flash intro som kun kommer engang når du joiner. Vi kan gjerne reklamere for din kanal/webside eller lignende. Takk for alle svar/forslag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du kan få lov til å bruke denna filmen.. Ble laga for mange år siden, når jeg først oppdaga Flash. Flere av mine "supre" filmer finnes HER..! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du kan få lov til å bruke denna filmen.. Ble laga for mange år siden, når jeg først oppdaga Flash. hva har vel den med musikk å gjøre? ser med ut som turtelleren og speedometeret på en bil.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Det er en motorsykkel, men uansett. Endret 20. desember 2003 av Marvil Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, skulle være sånn techno aktig greier da Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 er det ikke fint med litt bilgreier til musikksia da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 er det ikke fint med litt bilgreier til musikksia da Haha.. Joa, måtte bare ha en unnskyldning til å poste de snæxne flashfilmene mine.. Høhø. Fan så stolt jeg var når jeg var ferdig med den.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja, skulle være sånn techno aktig greier da Mjau-mjau kan sikkert hjelpte deg, men det koster spenn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 www.2advanced.com kan også hjelpe deg, men det koster sikkert _masse_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 www.2advanced.com kan også hjelpe deg, men det koster sikkert _masse_ Ja dem glemte jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg tror egentlig ikke du er helt klar over hva du spør om her. Du vil at vi skal komme med forslag til design og flash-intro, altså legge ned timevis av arbeid på noe som ikke engang er sikkert at vil bli brukt. Og det i bytte mot litt annonseplass? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tviler nok på at noken som er skilled i flash ønsker å bruke tid på "ingenting"... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei Jeg trenger webside design forslag til en side som jeg vil lage. Jeg og en venn lager musikk og vi kaller oss 3PM. PoleCat har designet cover som var veldig bra og nå trenger vi en webside. Vi trenger selve siden og en flash intro som kun kommer engang når du joiner. Vi kan gjerne reklamere for din kanal/webside eller lignende. Takk for alle svar/forslag Dette er altså slike tjenester man KJØPER. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Tviler nok på at noken som er skilled i flash ønsker å bruke tid på "ingenting"... Jeg er skilled i flash og jeg gidder ikke bruke tiden min på ingenting. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg sier at jeg trenger noen til å lage flash og/eller webdesign forslag. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 og vi sier at det sansynligvis ikke er noen som kommer til å bruke tid på å lage flash til deg. Tviler og på at noen vil sitte der og legge masse arbeid ned i en side du kanskje ikke vil ha engang. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Og det i bytte mot litt annonseplass? Tror folk har et litt oppskrytt forhold til verdien av en annonseplass.. Skulle tro den var vært mange høvdinger.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Og det i bytte mot litt annonseplass? Tror folk har et litt oppskrytt forhold til verdien av en annonseplass.. Skulle tro den var vært mange høvdinger.. Det kan være verdt mange tusen, men ikke på en planlagt-webside-uten-besøkende... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det kan være verdt mange tusen, men ikke på en planlagt-webside-uten-besøkende... Ja. Det var det jeg mente. Litt dårlig ordlegging fra min side.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Trådstarter: Du kan nok like gjerne gi opp det håpet der.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå