LD93 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Er utdannet elektriker med fagbrev. Har fått full opplæring som regnskapsfører ( uten utdanning ). Er en familiebedrift og har holdt på med regnskap A-Å i rundt 5/6 år nå. Har stor lidenskap for data og tror jeg ville trivdes godt med en jobb innenfor IT. Har tenkt å gå nettstudier da jobben min er ekstremt fleksibel så belastningen ikke vil være like stor som at det skulle være noe som må gjøres etter arbeidstid hver dag. Men så kommer det til eventuelt om min tidligere bakgrunn og erfaring ville vært interessant hos en arbeidsgiver. Og i hvilke type "stilling" kunne dette vært? Dette vil jo være mer aktuelt for personer som kanskje har noe rundt min tidligere erfaring, og enten type jobb/stilling der mine tidligere erfaringer er å foretrekke når man skal ansette noen. Tips og anbefalinger tas imot med stor takk! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Drift, installasjon og innkjøp er vanlige ting i SMB-marked. Ellers har du jo support enten fysisk eller over telefon. For andre oppgaver må du påregne en lengre utdannelse. Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 Drift, installasjon og innkjøp er vanlige ting i SMB-marked. Ellers har du jo support enten fysisk eller over telefon. For andre oppgaver må du påregne en lengre utdannelse. Hvilke lengre utdannelse tenker du på da ? Fysisk høyskole som må gjennomføres eller flere gjennomførte studier generelt innenfor IT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå