Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvordan politikk i USA egentlig fungerer. Showtime!

AnArv

Anbefalte innlegg

Ettersom du da allerede vet er det tilstrekkelig med skriftlig dokumentasjon for hvordan politikk opererer. Her kan man se dette utspille seg i live. Kanskje det kan oppfordre de som har en annen innfallsvinkel til å engasjere seg mer? Om du ikke vil se. La vær! Men for all del ikke forsøk beslaglegge ett diskusjonsforum fordi man ikke kan henvise til videomateriale. Det tilhører kommunistene og ikke den frie delen av verden. Virker nesten som om du oppfordrer til sensur?

Om folk ønsker poste kattevideoer, matoppskrifter eller lange kronglete konspirasjonsvideoer som de poster uten forklaring så får de da gjerne gjøre det, men finn da rett forum å gjøre det i. I et diskusjonsforum hører denslags ikke hjemme.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om folk ønsker poste kattevideoer, matoppskrifter eller lange kronglete konspirasjonsvideoer som de poster uten forklaring så får de da gjerne gjøre det, men finn da rett forum å gjøre det i. I et diskusjonsforum hører denslags ikke hjemme.

Så du legger hevd på hvilken informasjon som kan bli distribuert? Hvilke kanaler og medier som blir benyttet. Dette er hverken kattevideo eller om matoppskrift. Det viser hvordan politikere oppfører seg. Dette kan man ikke beskrive, man må se det med egne øyne. Og du hoppet bukk elegant over en ting her og jeg forsterker det noe; kan du bare bekrefte for oss alle at marxist-kommunisme er en forferdelig ideologi?

Lenke til kommentar

Så du legger hevd på hvilken informasjon som kan bli distribuert?

Neida, jeg bare sier at en diskusjon faktisk faktisk bør være en diskusjon.

Og du hoppet bukk elegant over en ting her og jeg forsterker det noe; kan du bare bekrefte for oss alle at marxist-kommunisme er en forferdelig ideologi?

Jeg kan ikke se at "marxist-kommunisme" hverken har blitt definert, omtalt eller argumentert for eller mot i denne tråden så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle komme med noe slikt her. Og jeg har enda ikke sett noen beskrivelse av hva det er du prøver utrykke eller hva det var du linket til så jeg har heller ikke sett noen grunn til å klikke på videolinken din. For alt jeg vet var det en kattevideo.

Du kan jo more deg med denne som er vel så nyttig:

http://bfy.tw/MBe2

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så du legger hevd på hvilken informasjon som kan bli distribuert? Hvilke kanaler og medier som blir benyttet. Dette er hverken kattevideo eller om matoppskrift. Det viser hvordan politikere oppfører seg. Dette kan man ikke beskrive, man må se det med egne øyne. Og du hoppet bukk elegant over en ting her og jeg forsterker det noe; kan du bare bekrefte for oss alle at marxist-kommunisme er en forferdelig ideologi?

Jeg kan avkrefte at marxist-kommunisme er en forferdelig ideologi. Jeg anbefaler at du ser disse videoene, da de vil forklare hvorfor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Neida, jeg bare sier at en diskusjon faktisk faktisk bør være en diskusjon.

Og da kan den som vil faktisk diskutere hva som blir vist i videoen. Og den som ikke er interessert holde seg utenfor.

Jeg kan ikke se at "marxist-kommunisme" hverken har blitt definert, omtalt eller argumentert for eller mot i denne tråden så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle komme med noe slikt her. Og jeg har enda ikke sett noen beskrivelse av hva det er du prøver utrykke eller hva det var du linket til så jeg har heller ikke sett noen grunn til å klikke på videolinken din. For alt jeg vet var det en kattevideo.

Om du ser videoen vil du se alle kvinnene ikledd rene KKK-kostymer anført av Alexandria Ocasio Cortez, hvor det blir dokumentert via intervjuer er så lite begavet du kan få et menneske, oppføre seg. Cortez er denne kvinnen som på venstresiden som vil innføre minst 70% skatt for det som blir tjent over 10 millioner dollar per år. Altså her har du linken til marxist-kommunistene og igjen ber jeg deg uttrykke forakten for denne styringsformen. Dette fordi du forsøker begrense hva andre kan diskutere og på hvilken måte, noe du har absolutt ingenting med.

Lenke til kommentar

Voksen argumentasjon. Du vil altså ikke diskutere med de som sier deg mot. Du har ingenting på et diskusjonsforum å gjøre.

Igjen feil. Argumenterer ikke mot de som tror marxist-kommunistisk styre er en smart løsning. Ingen ting du sier kan forandre deres mening. Forsøk og du vil se.

Lenke til kommentar

Igjen feil. Argumenterer ikke mot de som tror marxist-kommunistisk styre er en smart løsning. Ingen ting du sier kan forandre deres mening. Forsøk og du vil se.

Hva definerer du som marxist-kommunistisk styre? Her kan du se en marxist forsvare ideologien sin, anbefales sterkt. 

Lenke til kommentar

Akkurat som deg, da? Dessuten har han kun sagt at marxist-kommunisme ikke er en forferdelig ideologi, ikke at det er en smart løsning. Du er god til å feiltolke og tillegge folk meninger.

Edit:

Kommer linken snart? Du vet, den du naturligvis kunne gi og jeg har forklart hvorfor jeg gjerne vil ha.

Endret av Omnithunder
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat som deg, da? Dessuten har han kun sagt at marxist-kommunisme ikke er en forferdelig ideologi, ikke at det er en smart løsning. Du er god til å feiltolke og tillegge folk meninger.

Igjen, feil! Husker du da Arve Synden forklarte hvorfor gutta i videoen tok feil. Protesterte jeg mot han? Nei, fordi han hadde rett.

Marxist-kommunistene evner ikke dette. De har en ideologi som er livsfarlig og om du ikke vet dette; det er denne som blir forsøkt innført over hele verden. Se Kina, USA og Russland. Alt handler om overvåkning og kontroll. Alle skal inn til byer og de vil "nedbemanne" menneskeheten. Hva marxist-kommunistene ikke forstår er at de kun er en bitte liten gruppe som skal ha kontroll og når de nyttige idiotene (professorer, lærere og feministene) tror de har vunnet kampen mot fascistene; surprice, surprice! Da er jobben gjort og de blir enten eliminert eller må innfinne seg sammen med resten av slavene. Tenk den følelsen når du har jobbet hele livet og i tillegg utvist ordentlig aggresjon ovenfor dine meningsmotstandere og så blir du forrådt av dine egne. Den vet vi kommer til å sitte. Ideen bak ideologien er ganske genial om du er en sadistisk jævel vel og merke. Som du ser; vi kjenner våre motstandere bedre enn de kjenner seg selv.

Edit:

Kommer linken snart? Du vet, den du naturligvis kunne gi og jeg har forklart hvorfor jeg gjerne vil ha.

Med en gang jeg finner den igjen.

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Med en gang jeg finner den igjen.

Så du husker ikke engang hvem du "låner" av? Jeg har funnet den selv. Er det tilfeldig at "deres" utgave er kortet ned med 30 sekunder på slutten, og at utgiver oppfordrer til å kommentere under og abonnere på hans kanal? Har "dere" spurt om å få videreformidle denne forkortede utgaven på "deres" kanal (uten referanse)? 

Her kan alle som vil se selv, fra ca 15 sek før AnArv sin slutter https://youtu.be/xzj8QLLT58o?t=868

Edit:

Videoens tittel er for øvrig: 

State of the Union (2019) - What Media Won't Tell You About this Photo! Endret av Omnithunder
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så du husker ikke engang hvem du "låner" av? Jeg har funnet den selv. Er det tilfeldig at "deres" utgave er kortet ned med 30 sekunder på slutten, og at utgiver oppfordrer til å kommentere under og abonnere på hans kanal? Har "dere" spurt om å få videreformidle denne forkortede utgaven på "deres" kanal (uten referanse)? 

Her kan alle som vil se selv, fra ca 15 sek før AnArv sin slutter https://youtu.be/xzj8QLLT58o?t=868

Edit:

Videoens tittel er for øvrig: 

State of the Union (2019) - What Media Won't Tell You About this Photo!

Du aner ikke hvor mange slike videoer vi mottar hver dag som vi blir anbefalt at man ser. For alt jeg vet kan noen allerede ha spurt om det er ok, men dette kan jeg hverken bekrefte eller avkrefte. Vedkommende er konsekvent i at han ber folk våkne opp og spre informasjonene. Vi laster ikke opp alle videoene vi mottar, men de vi finner mest interessant. Noen videoer forkorter vi andre tar vi bare utdrag i fra. Vedr. akkurat denne kanalen har jeg personlig sett flere videoer fra og vedkommende virker har ordentlig innhold så alle som interesserer seg for amerikansk politikk bør følge ham. 

EDIT: forøvrig litt merkelig at du ikke ga oss tid til å finne igjen klippet og linken. Har du en agenda mot AnArv?

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

EDIT: forøvrig litt merkelig at du ikke ga oss tid til å finne igjen klippet og linken. Har du en agenda mot AnArv?

Ga "dere" litt tid? Jeg ba om linken kl 15:53. Dere hadde nesten 4 timer på dere. Utgiver ber om at en støtter hans kanaler. Han skriver sågar at han er "viewer-supported" og ber om bidrag bl.a. via PayPal. Han selger også "merch". Så jeg tviler igrunnen på at han er særlig fornøyd med måten "dere" sprer hans åndsverk på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ga "dere" litt tid? Jeg ba om linken kl 15:53. Dere hadde nesten 4 timer på dere. Utgiver ber om at en støtter hans kanaler. Han skriver sågar at han er "viewer-supported" og ber om bidrag bl.a. via PayPal. Han selger også "merch". Så jeg tviler igrunnen på at han er særlig fornøyd med måten "dere" sprer hans åndsverk på. 

Du foretar antagelser. Forstår du at andre kan jobbe i andre tidssoner selv om de bor i Norge og sover akkurat nå? Ettersom du ikke har noen informasjon om hvordan vi jobber vet du heller ikke hvem vi støtter. Tror du vi putter donasjonene vi mottar i egen lomme? At vi ikke støtter andre kanaler og freelance journalister? Vi har kanaler som kan fritt bruke vårt materialet i Sverige og Danmark. Grunnen til at vi laster opp videoer som andre har laget er at vi bruker norsk språk slik at det er større sannsynlighet for at de mottar treff i Norden. Om man er ignorant og narsissistisk er vel en slik forståelse ren utopi. 

Lenke til kommentar

Grunnen til at vi laster opp videoer som andre har laget er at vi bruker norsk språk slik at det er større sannsynlighet for at de mottar treff i Norden.

Og deres oversettelse av "State of the Union (2019) - What Media Won't Tell You About this Photo!" er...

"Forstå hvordan politikk i USA egentlig fungerer. Showtime!!!"

Edit:

Får "dere" mange relevante treff av en slik oversettelse, eller er det ren villedning "dere" bedriver?

Endret av Omnithunder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...