Seig2 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hei, hva vil det koste å sende en sykkel/fatbike med posten i norge? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Har du emballasjen som trengs? Da koster det nemlig ikke så mye. Men som sedsberg sier koster det 1080 om den er "uemballert". Jeg regner med det betyr at posten tar seg av pakkingen for deg. Kommer nok også et "håndteringstillegg". Virker til å være 125 kroner. Endret 7. februar 2019 av Vertical^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Står at håndteringstillegg er for pakker. Tror ikke en uemballert sykkel går som pakke. Da ville jeg tro at uemballert sykkel hadde stått spesifikt under beskrivelsen for håndteringstillegg. 1 Lenke til kommentar
Seig2 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg har emballasje ja (pappeske). Hva vil det koste da isåfall.. sliter litt med å finne prisene på det. Takk for svar så langt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Avhengig av vekt. Mellom 10kg og 25kg blir det da 305,- pluss håndteringsgebyr på 125,-. Med mindre de har noen begrensninger som ikke er oppgitt i pristabellen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå