OlaHaldor Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg har sett på Asus Rog Strix Hero II med RTX 2060 eller 2070, og undres litt over at modellen med 2060 også har 1TB harddisk mens den med 2070 kun har SSD. Komplett kunne ikke svare på om det er mulig å sette inn en harddisk i utgaven med 2070 og ba meg sjekke med Asus. Uka har gått og jeg venter enda på svar fra dem. Jeg har sjekket forumet hos Asus og supportsidene, i manual, men det er særdeles lite å finne om dette. Manualen viser ikke en gang hvordan man åpner bakdekselet for å oppgradere RAM...! Om noen har kjøpt og fått levert allerede, eller vet hvor jeg kan finne info på dette hadde det vært til stor hjelp! Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 https://www.kitguru.net/lifestyle/mobile/laptops/dominic-moass/asus-rog-strix-hero-ii-gl504gm-preview-uk-exclusive/ Mistenker den er ganske lik forrige utgave. 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Takk! Ser med andre ord ut til at man kan sette inn en 2.5" da.. Meget interessant. I mens jeg ventet på svar her (hadde ikke forventet å få svar så kjapt!) kontaktet jeg chat i en annen nettbutikk og spurte om bytte av SSD/HDD og evt. ram om man vil oppgradere kapsiteten. Da ble jeg fortalt at garantien bortfaller når jeg åpner bakdekselet, og at det må gjøres at autorisert reperatør.. Er det vanlig praksis med laptoper? Det vil jo gi merkostnader utover det materielle. Og det virker jo helt brutalt bare for å f.eks. sette inn mer RAM og utnytte kapasiteten enda bedre. Endret 7. februar 2019 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Garantien faller kanskje bort, men du har fremdeles 5 års reklamasjon, dvs at om det skulle oppstå feil med pcen så må de kunne bevise at skaden skyldtes noe du har gjort for at ikke reklamasjonen skal gjelde 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Tja hvis man bryter void waranty stickers, så er de ofte vanlig vekstedene gir kundene skylden og man må bevise man ikke har ødlagt delene. Man kan jo si det slik verkstedene kan være vanskeligere hvis enheten er skadet eller byttet deler. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå