4U0V1MKL Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 er bensin og dieselbiler skadelige? - i så tillfelle, må de tilbakekalles (elektrisk motor på diffrensialen og batterier hvor enn de måtte passe) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) er bensin og dieselbiler skadelige? - i så tillfelle, må de tilbakekalles (elektrisk motor på diffrensialen og batterier hvor enn de måtte passe) Edit: whatever. Endret 7. februar 2019 av The Very End Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Nordmenn har bestilt ca. 7500 Model 3? Nye bestillinger leveres ikke i år.Litt usikkert på hvor mange som har bestilt. Men trolig snakker vi om omkring 5000 biler hittil. Bestiller man i dag får man bilen i mars. (Bare sjekk hjemmesiden.) Tesla har fortsatt omkring 2-3 uker på seg til å produsere bilene og få de på en båt slik at de rekker å bli levert innen utgangen av mars. Men hittil leveres ikke innstegsmodellene i Europa. Model 3 LR AWD starter på 464.020 kroner. Prisen på innstegsmodellen skal reduseres nærmere 300.000 kroner i løpet av året, da med mindre batteri og enklere interiør, og ikke AWD. Og så er det et åpent spørsmål hvor mange rimeligere utgaver som blir levert i Norge i år. Endret 7. februar 2019 av Espen Hugaas Andersen Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Det dreier seg nok om mars 2020. Endret 7. februar 2019 av mobile999 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 En amerikaner som uttaler seg om forhold i Norge... Fordi amerikanere forstår som kjent mye som skjer i Norge liksom... Kanskje er det han sier riktig, selv en ødelagt klokke er riktig to ganger om dagen, men troverdigheten hans er definitivt ikke veldig høy. Hvorfor sitere han ukritisk? Jeg tror journalister her har mye mer peiling. Electrek, CleanTechnica, Inside EVs, etc. er blogger en bør sitere med forsiktighet. 3 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det dreier seg nok om mars 2020.Hehe, nei, det er mars 2019. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Hvilken julenisse er det du tror på? Dersom man reserverer Model 3 idag så får man den om 12-19 måneder. Dette ifølge tesla sine nettsider. Endret 7. februar 2019 av mobile999 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hvilken julenisse er det du tror på? Dersom man reserverer Model 3 idag så får man den om 12-19 måneder. Dette ifølge tesla sine nettsider. Jeg kan ikke forstå hvorfor Tesla skal vente så lenge med å ta pengene dine. Biler har de nok av, det er bare å sette de på en båt over dammen. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hvilken julenisse er det du tror på? Dersom man reserverer Model 3 idag så får man den om 12-19 måneder. Dette ifølge tesla sine nettsider. Tror det er du som er ute å sykler jeg. Når en går inn for å konfigurere model 3 på den norske nettsiden dukker dette opp: Estimert mars levering Mars er ikke akkurat 12-19 måneder frem i tid.. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg kan ikke forstå hvorfor Tesla skal vente så lenge med å ta pengene dine. Biler har de nok av, det er bare å sette de på en båt over dammen. De har åpenbart ikke nok da båten som kom her en dagen hadde rundt 1500 model 3.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ryktes at det går en båt i uka fra SF for tiden nå, blir vel en jevn strøm fremover. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Ryktes at det går en båt i uka fra SF for tiden nå, blir vel en jevn strøm fremover. Ja, altså de frakter over nyproduserte biler. Ikke biler som står å venter på å bli fraktet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hva må jeg gjøre for å få en model 3 innen 7 uker? Tesla sine nettsider sier 12-18 måneder: 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hva må jeg gjøre for å få en model 3 innen 7 uker? Tesla sine nettsider sier 12-18 måneder: Aner ikke hvilken side du er på, men den er åpenbart ikke Norsk. Dra til den norske siden så kan du bestille i dag, det er ikke reservasjoner lengre. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg får det samme når jeg bytter til norsk: Dette er fra tesla.com 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg får det samme når jeg bytter til norsk: Dette er fra tesla.com Da vet jeg ikke hva som er galt egentlig. De har åpnet for alle(unntat deg tydligvis) https://www.elbil24.no/nyheter/na-kan-alle-bestille-tesla-model-3/70623522 1 Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg får det samme når jeg bytter til norsk:Hva ser du på den grå linjen nede i høyre hjørne her? https://3.tesla.com/no_NO/model3/design?redirect=no#battery Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Hvilken julenisse er det du tror på? Dersom man reserverer Model 3 idag så får man den om 12-19 måneder. Dette ifølge tesla sine nettsider. Tror det er du som er ute å sykler jeg. Når en går inn for å konfigurere model 3 på den norske nettsiden dukker dette opp: Estimert mars levering Mars er ikke akkurat 12-19 måneder frem i tid.. Jo det er jo forsåvidt det... Spørs bare hvilken mars de sikter til. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Jo det er jo forsåvidt det... Spørs bare hvilken mars de sikter til. Evt hvor tett en er. 3 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Kult Men, jeg må si jeg er glad vi kansellerte vår plass i køen. Depositum a 10k, så får man bil kanskje 4 uker før alle andre etter å ha ventet i 3år Det er vel hva man kaller en epic fail. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå