AnonymDiskusjon Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hei. Jeg vil gjerne drøfte et scenario med folk her og se hvordan folk ville reagert. La oss si du er ute på fylla med noen kompiser en dag. Dere har det morro. Når kvelden er omme så går du ut og en kar smeller med leppa til deg. Du velger å svare vedkommende tilbake - dette fører til at han går mot deg - du dytter han unna. I det du dytter han unna blir du slått fra sia av kompisen til han som smalt med leppa. Et par uker senere er du ute på byen og ser den typen som slo deg. Hvordan ville du reagert? Ignorert? Slått vedkommende tilbake når han ikke så på? Konfrontert? Diskuter diskusjonsforum - forøvrig vet jeg ikke om jeg poster helt riktig sted. Anonymous poster hash: af79f...df6 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Det kommer an på hva som skjedde etter slaget. Jeg hadde nok konfrontert han som slo direkte etter slaget og dermed ikke hatt behov for en ny konfrontasjon og jeg hadde derfor ignorert vedkommende. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg hadde absolutt blitt fornærmet og dypt såret inne i hjerterota. Helst begge to måtte svi så jeg ville gått til en advokat for å loppe de i form av erstatningskrav for deretter å gått til psykolog for å klare å håndtere. :ironi: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå