fredde Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Topic sier vel det meste... Leter etter et brukervennlig program som gjerne tar flere formater :-) Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 dvd2svcd er ganske greit, men gordian knot er fint å rippe en dvd med, for sikkerhetskopiering. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Har du noen link til hjemmesiden til dvd2svcd ? Gordian Knot funket fint :-) Takk for det Endret 21. desember 2003 av fredde Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøp deg en DVD brenner.... Det har jeg gjort Lenke til kommentar
fredde Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Kjøp deg en DVD brenner.... Det har jeg gjort Det er greit det kontonummeret mitt er sendt i PM bare sett inn så mye du kan unnvære :-) Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hadde jeg hatt penger selv, skulle jeg ha gjort det.... men jeg er raka fant ettersom at julekalenderen har kommet et sytykke på vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå