pkalle Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvilken "RTV" serie hater du/liker? TV3, TV2 TVNorge osv? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 BIG brother SUUUUUUUUUUGER big time den burde hete Why Bother !!!! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 det værste har jo alltid vært. og vil alltid bli FARMEN! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ozzy er jo litt kul da, hvis det regnes som realitytv. Ellers suger alle realityshow IMHO. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ozzy rocker. men det er ikke noe reality siden mye er scriptet. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hater allt som har med reality TV å gjøre, jeg er så anti-reality TV som det går ann å få bli. Kan egentlig ikke kalle det underholdning i det heletatt. Sitte å se på en gjeng mennesker som driter seg ut live, nei fy flate heller. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 jupp.. der er jeg enig.. eneste som var kult var godgutten i bb.. han var jo litt kul da.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Syns det er noe bås alle seriene som går nå? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ingenting er verre enn det drittet som gikk på tv3 som eg tror het kråke slottet. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Ingenting er verre enn det drittet som gikk på tv3 som eg tror het kråke slottet. jeg syns ho ene i kråkeslottet var nydelig jeg.. derfor måtte jeg se på det.. helt til ho blei stemt ut. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hater allt som har med reality TV å gjøre, jeg er så anti-reality TV som det går ann å få bli. Kan egentlig ikke kalle det underholdning i det heletatt. Sitte å se på en gjeng mennesker som driter seg ut live, nei fy flate heller. Enig med du 8) Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Verste reality showet er uten tvil 71grader nord på tvnorge .. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 nei.. den derre muldvarpengreia er værre! luksusmiddager og full pakke på hotell i frankrike og greier.. og så er det "TØFT".. men en ting som irriterer meg.. er når de har kjent hverandre i 2 dager.. og så griner man når de blir stemt ut.. makan.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Nissene på loven er bra Men stort sett så suuuuuuger alt som heiter reality tv... Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 ja nissene på loven rocka.. eller.. loven? hmm.. i henhold til straffeparagraf 4 så dømmer jeg deg skyldig.. ho ho ho.. jeg mente selvfølgelig LÅVEN! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Synes ikke nissene på låven var noe særlig.. utbrukt humor5k Liker heller ikke han der Espen kisen .. han virker så svensk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Verste reality showet er uten tvil 71grader nord på tvnorge .. Jeg ser ikke hvordan 71grader nord kan være et reality-program. Hva er definisjonen på et reality-program egentlig? Syns i tilfelle dette er et av de bedre reality-programmene. I det minste må de gjøre noe for premien! Men er helt enig i at realityprogram generelt er noe orntlig piss. Dårlig TV! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 er jo kjekt med reality serier da.. for da slipper de å lage manuskript.. jaja.. gutter. fa1 heller.. nå setter vi bare en gjeng tullinger på en båt.. lar de seile avgårde uten annen mat enn hverandre.. og så kalder vi det for.. BÅTEN! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Vi kan jo lage reality av TG. Kalt det for Nerdene... Men nissene på låven er noe av det beste jeg har sett. En jeg kjenner trodde det var ekte og ringte inn til TVnorge og skulle ha navnet på den Gamle dama. (Rasist-dama).. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Reality TV er bare drit. Ikke så altfor intressant akkurat. Ozzy er det eneste som man kan se på. Men jeg har nesten ikke sett på TV på over et halvt år da. (Har kanskje sett 1 time i uka, maks. Det finnes andre ting som er mer intressant å gjøre. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå