Davidspeaker Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Jeg lurer på om noen har råd om hvilken høyttaler jeg skal kjøpe når jeg skal ha en batteridrevet bluetoothhøyttaler. Den må ha god og høy lyd. Skal brukes ute og spesielt på stranda! Prisklasse: 1000-5000 På forhånd takk! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hva skal brukes til å sende lyden? Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Regner med en kun har med mobil på stranda. Google tester på blåtannhøyttalere, det finnes en del av dem siste par år. Sony og JBL har gjort det bra i slike små bærbare saker. Forskjellige steder som DinSide, TV2 hjelper deg, Lyd&Bilde osv++ har gjort tester. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg liker Logitech ultimate ears boom 3. Her er en test. Fordeler Jeg synes den ser meget bra ut, stilren Vanntett og flyter (sistnevnte kan være vesentlig, hjelper ikke at den er vanntett om den synker til bunns på båttur..) Spiller høyt Kan linkes til andre lignende høyttalere for enda høyere lyd / større lydbilde Lang batteritid 360 graders lyd (spiller ingen rolle hvordan du setter den) Ulemper Klarer ikke gjengi de lavere frekvensene (bassen) i lydbildet, dette er den faktisk ganske dårlig til... Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Vi andre på stranden ber om at TS kjøper en Music Angel. Lenke til kommentar
Davidspeaker Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 En iPhone Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg har Heos1 med batteripakke og er veldig fornøyd med den. V2 har til og med støtte for Google home. Den kan brukes opp mot det trådløse nettverket hjemme og BT når du er ute. Lenke til kommentar
Davidspeaker Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 Ja, skal se litt på det. Det er også viktig at den er ganske bærbar. Den kan være tung så lenge den har håndtak eller hjul. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Resten av stranda ber om nåde. Men kikk på en slik f.eks. Best i test fra i fjor, http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/6-tradlose-boomboxes/jbl-boombox 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Husk å lære deg å bruke lydutjevner på eventuell musikkavspiller du skal bruke. Har mye å si med sånne høyttalere. Jeg anbefaler å gå i butikken og prøve dem ut, ta med mobilen, det er vanligvis ledninger på noen av dem og spør du så får du vanligvis lov til å prøve. Bare ikke spill så forbasket høyt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå