Gå til innhold

Rykte: Canon roadmap 2019

Anbefalte innlegg

Nå er også 90D offisiell og blir lansert i neste uke, kommer med oppdatering når det har blitt lansert.

spesifikasjonen i spoiler.

Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Rykter angående en RS speilløst kamera, vi vil nok ikke se det for omtrent et års tid.

Rumored information about the EOS RS:

• A slightly larger body and grip than the EOS R
  • 80mp full-frame image sensor
  • A “new style” of joystick
  • Larger LCD than the EOS R
  • Larger viewfinder than the EOS R
  • The “viewfinder” can be tilted up and down (We’re not sure if this was the LCD screen or the EVF, we have reached out for some clarification)
  • Dual SD card slots
  • No video specifications are known
Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Høres bra ut for min egen del. Jobber med film, med foto primært som hobby men også litt jobb. Kjøpte Xa50 når det ble satt ned med 4 000, og nå blir det enten 5d ii, iii eller iv. Kanskje ii eller iii først, så iv når v kommer og senker resten i pris, sammen med speilløse som også senker de med speil. Med hus fra Canon får jeg da B-kamera som kan matches med farger. :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Er det 2020 allerede :p

Ligger så mye på etterskudd angående jobbing, så mye som har blitt nedprioritert.

Du kan gjerne påta deg det ærefulle oppdraget med å lage en ryktetråd for 2020 :)

Da tar du sikkert også tak i annonseringen til Canon angående R5 og div nye objektiver, selv og det ikke lengre er et rent rykte.

Foto.no skriver litt om dette.

Annonseringer pleier jeg også og nevne i chattetråden og lanseringer pleier jeg og lage egne tråder for i "fotokamera".

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...