Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ruter dropper kontakten med internett


Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Hei

 

River av meg håret snart, det virker som rutern er ustabil, har en Netgear WNDR4500 med nyeste firmware.

 

Get sier at signalene er ok og alle lys på dingser lyser som de skal men likevel så stopper websider å laste, eller laster tregt, Destiny 2 gir meg flere feilmeldinger som angår nettverksproblemer.

 

Inne på Ruteren står det av og til på connection status: "Not Connected", også tilbake til "Good"

 

Har startet ting på nytt, resatt ruter, ingen ting fungerer, aner ikke hva som er problemet.

 

Er ruteren min døende? hvilken ruter kan jeg kjøpe ny som er bra som også er kablet.

 

Takker for svar

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

River av meg håret snart, det virker som rutern er ustabil, har en Netgear WNDR4500 med nyeste firmware.

 

Get sier at signalene er ok og alle lys på dingser lyser som de skal men likevel så stopper websider å laste, eller laster tregt, Destiny 2 gir meg flere feilmeldinger som angår nettverksproblemer.

 

Inne på Ruteren står det av og til på connection status: "Not Connected", også tilbake til "Good"

 

Har startet ting på nytt, resatt ruter, ingen ting fungerer, aner ikke hva som er problemet.

 

Er ruteren min døende? hvilken ruter kan jeg kjøpe ny som er bra som også er kablet.

 

Takker for svar

 

Har du forsøkt å koble deg rett på modemet fra get ? pinge egen router og en adresse etter get ?  

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvis du hadde det gamle modemet til Get, og brukte trådløs-delen på den, så fikk du oppførselen du beskrev i førsteposten din. Det var i alle fall min opplevelse. Jeg slo av trådløsdelen, og da var modemet fint og stabilt.

 

 

Hadde en som var mye eldere enn det, de første som bare var modem. fikk en ny med modem/trådløsrouter. men den er nå satt i bridge mode (bare som modem) og til en asus router med VPN på. funker fjell til nå, raskt og stabilt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...