IHaveADream Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Er det en ok trening å bare bli stående på samme sted og late som man løper? Altså løpe inne uten å bevege seg, hvis noen forstår hva jeg mener... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Øhmm... tredemølle? Ellers så er det stående kneløft en ting, som er ufattelig slitsomt. Kjør et par tabataer med de og kjenn på blodsmaken i munn 3 Lenke til kommentar
IHaveADream Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Stående kneløft? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Stående kneløft? Jau. Kjøres så intenst du bare vil. Kjører du hardt så kommer du til å kjenne pulsen, det skal jeg love deg. Video her: 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hvorfor ikke løpe ute egentlig? Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Om det er "ok trening" ... all trening er bedre enn ingen trening. Men jeg tipper det er ganske ensformig og kjedelig trening. Men, hvis du har motivasjon og vilje, så tipper jeg at du får opp pulsen til 50% av max, og står sånn en time foran tv'en hver dag, så brenner du vel 200-300 kalorier per dag. Bedre enn ingenting. Anbefaler heller av egen erfaring å kjøpe en ellipsetrener, hvis du har råd og plass. Bare husk at den krever litt vedlikehold. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Som kondisjonstrening sikkert fint om du klarer presse på. Men du klarer neppe å stimulere muskulaturen som ved ekte løping ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå