Spillredaksjonen Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Du og tre av dine venner kan få teste det kommende storspillet.Vi deler ut koder til The Division 2-betaen Lenke til kommentar
Coming Soon Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 takker så mye for koden da blir det beta testing på meg gitt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Beta perioden er vel over når jeg har lastet ned spillet Endret 6. februar 2019 av TheKims 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hm... fikk kode for noen timer siden (valgte PS4), men har ikke fått noe mail ennå? Leste et sted jeg kan laste ned demoen fra biblioteket på PS4, men finner den ikke der heller? Lenke til kommentar
StevenedwWood Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Tusen takk for koden. Kranglet med meg selv om jeg skulle forhåndsbestille for å teste, så dette var supert Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Beta perioden er vel over når jeg har lastet ned spillet Hehe samme hastighet som meg det. 620ish kbyte per sekund. Tar en stund da ja. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hm... fikk kode for noen timer siden (valgte PS4), men har ikke fått noe mail ennå? Leste et sted jeg kan laste ned demoen fra biblioteket på PS4, men finner den ikke der heller? Hadde, samme problemet.. Gikk inn på denne linken: https://tomclancy-thedivision.ubisoft.com/game/en-us/beta og logget meg inn der.. Og fant koden min for systemet jeg bruker 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Takk, fant koden der. Da var det bare å vente i 25 timer, til demoen er lastet ned. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Fikk opp feilmelding om at key er brukt opp.Kanskje en idè å oppdatere til "Ikke flere igjen"Fikk heldigvis tilsendt key pr mail. Preloader nå. Endret 7. februar 2019 av Soles 1 Lenke til kommentar
TrAAsT Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Fikk opp feilmelding om at key er brukt opp. Kanskje en idè å oppdatere til "Ikke flere igjen" Fikk heldigvis tilsendt key pr mail. Preloader nå. Hva slags kode fikk du på mail hvis den her var brukt opp? Lenke til kommentar
Soles Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Hva slags kode fikk du på mail hvis den her var brukt opp? Invite pr mail. Signa meg opp for lenge siden. Endret 7. februar 2019 av Soles Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Vi gir bort 3 koder til The Division 2 beta ?? Alle som har konto hos Ubisoft kan få spilt dette hvis de signer opp for Beta testing jeg trengte ingen koder for det i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå