Danda Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Hei. Jeg sliter litt med å bestemme meg. Jeg har en jobb jeg trives i, men som ikke er i nærheten av det jeg egentlig ønsker å jobbe med. Jeg vurderer å lære meg programmeringer. Vet det er mye jobb å lære seg dette men er noe jeg virkelig ønsker å gjøre på fulltid. Problemet er at jeg er usikker på hvilken retning, vurderer spillutvikling (for meg selv) eller vanlig web/ software. Hva burde jeg gå for? Med spillutvikling tenker jeg mest på selv læring å utvikle ideer som jeg selv har. Takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1523 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Du kan jo prøve lykken her? Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Om ikke annet, registrer deg her og ta så mange av utfordringene du klarer. Her vil du også finne programmeringsutfordringer fra firmaer som leter etter utviklere. Det kan bety en ny jobb. Og, du vil nok også finne ut litt mer om hva slags spesifikke oppgaver du liker å drive med. Her er alt fra kodeknekking til botprogrammering med alt av tallknusing og annet. https://www.codingame.com Om jeg husker riktig så støtter de 25 programmeringsspråk. Jeg har brukt mye tid der. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Hvis du har lyst til å ha penger til mat, tak over hodet og andre sprø ting ville jeg anbefale å sikte mot vanlig utvikling. Dessuten er det er uansett såpass mye grunnleggende å lære at du ikke trenger ta noe valg up front. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 Takk for alle svar! , da tror jeg at jeg kommer til å gå for vanlig utvikling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå