Cthulhu Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Vafler, handikappede mennesker og smør, pluss mye mer.Nå kommer det drøssevis av nye emojier Lenke til kommentar
Puro Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er mye dumt i verden, emoticons må være noe av det dummeste."må passe på at folk ikke føler seg utenfor", blir for mye "passe på"-tull, hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. 5 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. Du har rett, det ER mye dumt i verden. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er mye dumt i verden, emoticons må være noe av det dummeste. "må passe på at folk ikke føler seg utenfor", blir for mye "passe på"-tull, hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. Livet er hardt når man lar seg irritere av populære ting. 7 Lenke til kommentar
Mr. Johansen Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er mye dumt i verden, emoticons må være noe av det dummeste. "må passe på at folk ikke føler seg utenfor", blir for mye "passe på"-tull, hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. Hva med de gode "gamle" :-) 1 Lenke til kommentar
Hoffy Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det er mye dumt i verden, emoticons må være noe av det dummeste. "må passe på at folk ikke føler seg utenfor", blir for mye "passe på"-tull, hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. Det må være vanskelig å være deg. 3 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Mon tro hva menneskene i steinalderen sier om dette? En dinosaur og to kjøttbein takk. 1 Lenke til kommentar
Surfern Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? ? - denne har lenge vært kjent og brukt som det du etterlyser. Lenke til kommentar
Sammy Y Mirza Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 de har fortsatt glemt å inkludere choclear inplanter... Lenke til kommentar
Sammy Y Mirza Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 de har fortsatt glemt å inkludere choclear inplanter... Som emoji^ Lenke til kommentar
sosh82 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Liten penis emojien er best. 1 Lenke til kommentar
Sammy Y Mirza Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Liten penis emojien er best. vi trenger en stor penis emoji også 1 Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Yes, endelig kom Vortesvinet! Det har jeg ofte hatt bruk for. xD Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Det er mye dumt i verden, emoticons må være noe av det dummeste. "må passe på at folk ikke føler seg utenfor", blir for mye "passe på"-tull, hva blir det neste, emoticons med penis fordi "folk som liker å spamme penis-emotes må jo være inkludert"..? Ser jeg emoticon tenker jeg automatisk at personen ikke er voksen, uansett. Mye dumt ja. Klagingen din her f.eks.. Tja.. Jo, mer emoticons som brukes jo eldre er personen virker det som er trenden idag. Endret 8. februar 2019 av iPhoneXs Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Er det virkelig en komité som bestemmer hvilke ikoner vi skal bruke? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Ja. IEC. International Emoticon Committee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg