Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Moderatormelding Tok en liten oppryddning av enkelte innlegg da det var litt mye posting av samme brukere flere ganger. Flott at du fikk fikset det du trenger hjelp til. Et lite tips til neste gang: bruk printscreen (paste til f.eks paint, lagre og bruk det) og bruk en USB til å ta skjermbilder (om mulig) når du er i bios. Da blir det kanskje enda enklere å hjelpe. Bare en tanke. Endret 6. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
G Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Øh, hvor ligger printscreen i BIOS hen? Den var ny for meg. Må man bruke Prt scr-knappen til det eller? Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 https://www.youtube.com/watch?v=q3psVJfX9LU Kan være verdt å sjekke den. Beklager at det var en inder-engelsk dialekt på den. Jeg gikk gjennom den selv nå, fikk slettet litt ting. Etterpå benyttet jeg følgende Google-søk, for å lage et system restore point som kun opptar ca. 0,1 Gigabyte. Søk dette: how to make system restore point windows 10 Flott med slike tips? Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Mulig å få bort denne feilmeldingen som kommer hver gang etter bios er ferdig? Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Kommer inn i win når jeg trykker en tast, men er irriterende.. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Muligens det har noe med boot-rekkefølgen å gjøre, at en enkel fiks ligger innenfor en sånn endring. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Google feilmeldingen din .. Du får opp en del ting du kan forsøke. Mest sansynlig er dette en boot priority greie ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Øh, hvor ligger printscreen i BIOS hen? Den var ny for meg. Må man bruke Prt scr-knappen til det eller? I enkelte bioser er det mulig å ta screenshots ved hjelp av usb. Usikker på om dette kan gjøres med alle dog. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 De gangene jeg bruker maskinen blir jeg sittende her et par timer max, så får bare trykke en tast så er jeg i windows. Gidder ikke å bruke mer tid på det. Alt funker når windows er oppe å går med 1070ti. Er i gang med å vurdere/bestille en ny maskin som Komplett får bygge for meg. Ca 8-9 år siden de bygde denne maskinen så troverdigheten til Komplett er like bra ennå. i9900k suger som jeg mener å ha lest en gang av Nizzen. :-) Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 8. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2019 Tråden er løst. Takker alle som har bidratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå