flamethower1234 Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Heisann! Er ute etter en trådløs gaming mus^ Har sett litt på denne mtp gode tilbakemeldinger i tillegg til at den er på tilbud. https://www.komplett.no/product/867564/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur/gaming-mus/logitech-g502-proteus-spectrum-rgb-sort#reviews Er ute etter en musematte også^^ Budsjett: Under 1000kr Stor takk på forhånd! Endret 6. februar 2019 av flamethower1234 Lenke til kommentar
overwatch Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Heisann! Er ute etter en trådløs gaming mus^ Har sett litt på denne mtp gode tilbakemeldinger i tillegg til at den er på tilbud. https://www.komplett.no/product/867564/datautstyr/pc-tilbehoer/mustastatur/gaming-mus/logitech-g502-proteus-spectrum-rgb-sort#reviews Budsjett: Under 1000kr Stor takk på forhånd! Kamerat av meg kjøpte den for litt siden og har nevnt det ved flere anledninger hvor fornøyd han er Eneste alternativet ville vært å dra til en fysisk butikk og testet ut. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Den så ganske enkel og fin ut så regner med at jeg kommer til å like den. Da er det bare å bestillte den og hente den på pick up pointet om noen timer. Takk for raskt svar! Endret 6. februar 2019 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 Noen som har tips til musematte i samme slengen? Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Meget god mus. Men du skriver at du er ute etter trådløs mus, men du linker til kablet mus. Er jeg den eneste som stusser over det? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Meget god mus. Men du skriver at du er ute etter trådløs mus, men du linker til kablet mus. Er jeg den eneste som stusser over det? haha la ikke merke til det før nå.. Burde egentlig gå fint med kabel også ettersom jeg alltid har hatt det men har du tips noe som faktisk er trådløst? Endret 6. februar 2019 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det spørs hvilke type spill du spiller. Spiller du FPS og den type spill, så ville jeg holdt meg til kablet mus. Logitech MX Master 2s er jeg veldig fornøyd med, om jeg skal anbefale en trådløs mus til alt annet enn FPS-type spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Denne musematten har jeg hatt i snart 5 år. Funker like godt som da jeg kjøpte den, og er ikke dyr overhode: https://www.komplett.no/product/798606/gaming/gamingmus-tastatur/musematte/steelseries-qck-gaming-musematte# Synes i grunnen alt Steelseries rører borti er gull. Den er forresten veldig lett å vaske. Den blir som ny etter det. Endret 6. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Enig med Omnia. Jeg har den i XXL-versjonen. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 7. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2019 Da var begge tingene bestilt :o Nå får vi se om jeg har truffet riktig på størrelsen til musematta.. Bestilte large^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå