Grubleruble124 Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 (endret) Ønsker en rask prosessor samt 4G dekning, og god batterikapasitet. Kvalitet på kamera betyr ingenting. Endret 5. februar 2019 av fakkakk Lenke til kommentar
fflex Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Ikke rare kravene du har Oneplus 6T er å anbefale til stort sett alle og enhver. For hva det er verdt, så har OP6T den raskeste CPU'en som er tilgjengelig i Android telefoner, Snapdragon 845. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Ønsker en rask prosessor samt 4G dekning, Du mener 4G-tale/volte? Jeg anbefaler at du sjekker både med operatør og butikk/importør - at det garanteres - før du kjøper en modell. Har selv brent meg. 1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Du sier ikke noe om budsjett, og det er jo ganske viktig..... Hvor lenge du bruker å holde liv i en mobil har også betydning. Vil du ha Android - velg en med Android One fra en produsent som oppdaterer Android for enheten din. USB C, min 64 gb og hurtiglading er et must. Mange mobiler med Android er ferskvare. Om iPhone er aktuelt, er det nok snart på tide å se bort fra iPhone 6/7/8. De fungerer fint, men det er nok et teknologiskille derfra til iPhone X og nyere.... Lenke til kommentar
Grubleruble124 Skrevet 9. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2019 Takk for svar. Jeg vil ha Android i denne omgang. Skal brukes primært som hotspot, og normalt mobilbruk (insta, messenger, snap, sms, ringe). Kvalitet på kamera betyr som sagt ingenting. Jeg skal ha et "Fri data" abo, og ICE stiller vel sterkest til mitt bruk hittil. I tillegg trenger jeg ny mobil. ICE selger ikke OnePlus. Tror dere Xiaomi Mi A2 er et godt valg? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Hva med Pocophone? Har det du ønsker den og er rimelig. Største nedturen med den er vel kameraet og det var jo ikke nøye for deg Lenke til kommentar
Loppa75 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 På Power får du nå en Samsung A7 til 1kr med ICE 3gb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2019 Del Skrevet 11. februar 2019 (endret) https://www.dustinhome.no/product/5011093218/mate-20-lite?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Huawei Mate 20 Lite kr. 2890,- Endret 11. februar 2019 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Her er telefonene der ICE støtter 4G-Tale, om det er noe poeng for deg https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ se punktet "Hvilke telefoner støtter ice 4G-Tale?" Endret 12. februar 2019 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå