Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av coil til en Toyota Corolla 2003

Slayer00

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal bytte coil på bilen min i morgen tidlig og skal derfor en tur på Biltema for å kjøpe ekstradelen. Jeg har gått frem ved plotte inn bilens registreringsnummer og deretter trykket på deler. Jeg har dessverre kun funnet en 'HØYEFFEKTCOIL', som ser ganske forskjellig ut fra den jeg trenger.

Har noen andre her på forumet noen andre måter å finne frem coil enn dette? Jeg går utifra at Biltema har den ekstradelen, men at den ikke kommer opp i søket. Da jeg skal kjøpe dette sent kan jeg dessverre kun kjøpe dette på Biltema.

Bilens fulle modellnavn er TOYOTA Corolla IX Station Wagon (E120) 1.4L Bensin 97 HK

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det coil som går rett på pluggen kanskje? Jeg tviler på at Biltema har noe til deg, men jeg kan ta feil. De har lite med slike deler til Toyota.
For å kunne hjelpe deg konkret trenger man registreringsnummeret ditt. Det er helt ufarlig å dele det ut her, tusenvis av trafikanter ser skiltet ditt hver dag i trafikken :tease:

Lenke til kommentar

BD36088

Er det coil som går rett på pluggen kanskje? Jeg tviler på at Biltema har noe til deg, men jeg kan ta feil. De har lite med slike deler til Toyota.
For å kunne hjelpe deg konkret trenger man registreringsnummeret ditt. Det er helt ufarlig å dele det ut her, tusenvis av trafikanter ser skiltet ditt hver dag i trafikken :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...