Nidhogg Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) vi har hatt egentrening ei stund på skolen, og vi skal levere inn en rapport der vi skal skrive en del om hva vi har gjort på. jeg er usikker på hvordan jeg skal skrive rapporten og lurte på om noen der ute har gjort det før? har derer en mal jeg kunne fått se på? vil opplyse om at jeg går på videregående (VKII) Endret 20. desember 2003 av Nidhogg Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg har en fra videregående...hvor mye betaler du? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 jeg har en fra videregående...hvor mye betaler du? jeg har en særoppgav om Are Kalvø på 19 sider du kunne fått men jeg betaler desverre ingenting. du får selfølgelig wespect! Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sjekket nå..jeg har egentreningsprogram(styrke), og en egenvurdering vi lagde før vi begynte med egentreningsperioden...finner ikke den sluttvurderingen jeg skrev. Kan sende hvis du vil.. Lenke til kommentar
obese Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg håper du er stor å sterk, for klarer du ikke å skrive et egentreningsprogram alene, da er du seriøst dum. kan det være lettere? du skriver det du gjorde Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ja det er bare å skrive det du gjorde er det ikke? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2003 Ja det er bare å skrive det du gjorde er det ikke? gymlæreren min forlanger et skikkelig oppsett med innledning, etterord, mål, hva jeg lærte++masse mer det skal helst bli på over 20sider sa han Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 www.trening.org Jeg kunne gitt deg Treningslæreboka mi men den koster 799,- Jeg er forresten elev på idrettsfag på Wang. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Huff. Du tenker ikke på skole midt i juletiden. Shame on you! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja det er bare å skrive det du gjorde er det ikke? gymlæreren min forlanger et skikkelig oppsett med innledning, etterord, mål, hva jeg lærte++masse mer det skal helst bli på over 20sider sa han Men i alle dager da. Det er ikke noe problem. Innledning: Hva slags form du var i før egentreningen. Legg inn litt årsak til hvorfor du var i så dårlig/god/middels form(hva slags trening utfører du på fritiden). Hva er motivasjonsfaktoren for ditt treningsopplegg? Mål: Hva ønsker du å oppnå med treningsoppsettet ditt. Treningsoppsett: Forklar øvelsene du har utført, gjerne med tegninger/bilder. Utførelse: Skriv rapport etter hver økt. Hvilke øvelser du utførte i denne økten. Etterord: Utbytte av treningen. Hadde du fremgang? Hvorfor, hvorfor ikke? Nådde du målene dine? Hvis du har hatt fremgang, så fremhev dette. Bruk tabeller og skjemaer som viser fremgangen. Har du vært syk/skadet løpet av tiden med egentrening? Det kan være en grunn til mangel på fremgang. Har du hatt alternative oppgaver hvis du har vært syk/skadet? Hva lærte du: Du kan ta utgangspunk i noen av disse spørsmålene: - Var egentreningsperioden lang nok til at du fikk fremgang? - Hvordan var det å sette opp et eget treningsoppsett? - Klarte du å holde deg til planen(hvorfor, hvorfor ikke)? Etterord og Hva lærte du faller i samme kategori. Jeg regner med at denne innleveringen teller en tredjedel av gymkarakteren din. Lykke til! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2003 Del Skrevet 26. desember 2003 20 SIDER, hvorfor i alle verden skulle han ha sååå mange? skrev bare omkring en side for hver gym jeg.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Grei ut i det vide og det breie, masse illustrasjoner, dytt på med teori og bakgrunnstoff. En nedre begrensning på en oppgave er jo aldri pes; det er når man får en øvre... bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå